چهل

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از برگزاری کارگاه سه روزه طراحی بیلبوردهای شهری با عنوان «چهل» با محوریت «نقش اربعین حسینی در تعالی خانواده» خبر داد.

حامد احسانی نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: این کارگاه از ۹ صبح امروز، ششم شهریور آغاز و تا هشتم این ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: این کارگاه به همت شهرداری کرج و دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان البرز، با حضور استاد سید حسن موسی زاده، از چهره‌های نام آشنای گرافیک و طراحی پوستر در باشگاه میلاد شهرداری کرج در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این کارگاه با محوریت «نقش اربعین حسینی در تعالی خانواده» و با هدف اکران شهری برگزار شده، توضیح داد: محورهای تولید اثر در این کارگاه، بر مبنای مضامین مرتبط با نهاد خانواده و اثرپذیری آن از رویداد معنوی و بین‌المللی پیاده‌روی اربعین حسینی، استوار شده است.

وی خاطرنشان کرد: جاماندگان از پیاده‌روی، مواجهه خانواده ایرانی با فرهنگ سایر ملل مسلمان و آشنایی ملل اسلامی با فرهنگ و آداب خانواده‌های ایرانی در اربعین حسینی، رشد و تعالی خانواده ایرانی بر اثر مشارکت در رویداد معنوی اربعین حسینی و سایر مضامین مرتبط با پیوند اربعین حسینی و نهاد خانواده از دیگر محورهای این کارگاه هنر هستند.

احسانی نژاد تاکید کرد: از میان علاقه مندانی که رزومه خود را تا تاریخ ۳۱ مرداد به دبیرخانه این کارگاه ارسال کرده بودند، حدد ۲۰ نفر برای شرکت در این کارگاه دعوت شده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج اظهار کرد: به هر شرکت کننده مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به عنوان ورودی پرداخت و یک میز و امکانات جانبی نیز در اختیار آنها قرار داده شده است .

این مسئول خاطر نشان کرد: هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر تولید و ارائه کند و هر یک از آثار تولیدی ارائه شده، پس از تأیید، به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری خواهد شد و در پایان این رویداد، به هنرمندان حاضر گواهی معتبر اعطا می‌شود.

وی متذکر شد: همچنین پنج اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب و به صاحبان آنها مبلغ سه میلیون تومان اعطا می‌شود. آثار منتخب، با هدف چاپ و اکران شهری در اختیار شهرداری کرج قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ این کارگاه سه روزه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و ساعت ۱۸ به پایان می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =