4

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: آرام‌سازی کنارگذر مهرشهر به‌وسیله خطوط لرزاننده (اکستروژن) و همچنین تجهیزات ترافیکی جهت هشدار و آگاه‌سازی رانندگان به متراژ ۵۰۰ مترمربع انجام شد.

سعید صفری در گفت‌وگو با کرج امروز؛ اظهار کرد: آرام‌سازی ترافیک مجموعه‌ای از راهبردهایی است که به‌منظور کاهش سرعت ترافیک استفاده می‌شود که علاوه بر کاهش تعداد و شدت تصادفات، اهداف دیگری ازجمله کاهش میزان تخلفات، افزایش ایمنی عابران و دوچرخه‌سواران ایجاد رفتار صحیح در رانندگان، کاهش سرعت وسایل نقلیه، کاهش تداخل و برخورد میان استفاده‌کنندگان از معابر و … را نیز دنبال می‌کنند.

صفری خاطرنشان کرد: آرام‌سازی ترافیک با استفاده از تدابیر فیزیکی، اثرات منفی وسایل نقلیه موتوری را کاهش می‌دهد و رفتار رانندگان را تغییر داده و شرایط معابر را برای تمامی استفاده‌کنندگان بهبود می‌بخشد.

کنارگذر مهرشهر آرام‌سازی شد

سرپست منطقه ۴ کرج، با اشاره به اینکه آرام سازی جریان ترافیک به‌ویژه در مناطق مسکونی و حاشیه راه اهمیت زیادی دارد، افزود: این اقدامات موجب کاهش تصادفات به‌ویژه تلفات عابران پیاده در محدوده مورد نظر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نصب تجهیزات ترافیکی در راستای بهسازی و ایمن‌سازی ترافیکی و باهدف ارتقای امنیت عابران پیاده در دیگر معابر منطقه که نیاز به ایمن‌سازی دارد بر اساس نظر کارشناسی و با اولویت‌بندی انجام می‌شود.

کنارگذر مهرشهر آرام‌سازی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =