1

مدیر منطقه یک شهرداری کرج گفت: عملیات اجرائی فاز دوم بوستان دانایی واقع در اسلام‌آباد در حال انجام است.

محمد گروسی در گفتوگو با کرج امروز اظهار کرد:  فاز دوم بوستان ۲۳ هکتاری «دانایی» هم‌اکنون در حال اجرا است.

وی ادامه داد: بهره برداری از فاز دوم این بوستان نقش بسزایی در غنی‌سازی اوقات فراغت خانوارها و تقویت نشاط و سرزندگی اجتماعی دارد.

گروسی عنوان کرد: احداث پارک و فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی در محلات کم برخوردار با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و توزیع عادلانه امکانات و سرانه‌های شهری در مناطق کم برخوردار در اجرای پروژه‌های منطقه دیده خواهد شد.

وی گفت: در فاز دوم بوستان دانایی اجرای ۷۰۰ متر کف‌پوش، ۴۰۰ متر جدول‌گذاری، چهار هزار متر فضای سبز و ۴۰ مترمکعب دیوار مالون در نظر گرفته‌شده است.

وی در ادامه افزود: احداث زمین‌بازی کودکان و نصب پنج عدد آبخوری و ساخت ساختمان نگهبانی و انبار نیز در این فضا اجرا خواهد شد.

گروسی هدف از اجرای این پروژه را ایجاد فضای سبز و پارک‌های درون محله‌ای و افزایش سرانه فضای سبز و همچنین ایجاد محیطی شاد و مفرح برای شهروندان برشمرد و گفت: توسعه این پارک در چند فاز مختلف پیش‌بینی‌شده است.

مدیر منطقه یک کرج عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته مبنی بر ضرورت توزیع متوازن و بهره‌مندی تمام شهروندان از فضای سبز مناسب تدابیری اتخاذشده که با ایجاد پارک‌های مختلف در سطح منطقه امکانات به‌طور یکسان در اختیار شهروندان به ویژه مناطق کم برخوردار قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =