1

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: نصب تجهیزات ترافیکی و علائم راهنمایی و رانندگی، زمینه‌ساز ایمنی و روان‌سازی ترافیک در شهر است.

علی فروغی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ عنوان کرد: حوزه ترافیک منطقه باهدف تأمین امنیت جانی، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی اقدامات مطلوبی را به انجام رسانده است.

 فروغی با تأکید بر لزوم ارتقاء تجهیزات ترافیکی در منطقه از نصب یک هزار و ۵۳۲ عدد ردیف جداکننده گل‌میخ و ۸۰ عدد تابلو راهنمائی و رانندگی و هشداردهنده در سطح منطقه خبر داد و گفت: ایمن‌سازی تردد مسیر عابران پیاده و وسایل نقلیه یکی از اصول مهم در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک منطقه محسوب می‌شود.

وی علائم ترافیکی بازدارنده و هشداردهنده در سطح معابر منطقه را از اقدامات انجام‌شده در راستای ارتقاء امنیت عابران پیاده نام برد و گفت: آگاهی شهروندان از وضع موجود در معابر موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سطح شهر می‌شود. از ابتدای سال جاری بیش از در سطح منطقه نصب شده است.

فروغی در ادامه به رنگ‌آمیزی بلوک‌های عابر پیاده و سرعت‌گیرهای آسفالتی، خط‌کشی محوری، تعمیر و نصب ۴۵۰ عدد چشم ببری، نصب ۷۰۰ عدد استاد ترافیکی، اجرای رنگ‌آمیزی ۶۰ مترمربع کف نوشته محدودیت سرعت در پل شهدای حصارک خبر داد و گفت: همچنین اجرای ۷۰۰ مترمربع رنگ‌آمیزی اکستروژن (لقمه‌ای) در بلوار باهنر، ورودی پل شهدای حصارک و زیرگذر ولایت روگذر شهید کیان پور (میانجاده) و تنظیف تمامی تابلوهای سطح منطقه، از اقدامات حوزه حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در این خصوص است.

این مسئول گفت: هدف این منطقه در خصوص ارتقای تجهیزات، زمینه‌ساز ایمنی و روان‌سازی ترافیک است که در این خصوص، طی یک برنامه عملیاتی با بررسی‌های میدانی و نیازسنجی، استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر در دستور کار قرار گرفت.

وی در پایان با تأکید بر اینکه باید تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقاء ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ شود، اظهار داشت: رسیدن به این مهم از اولویت‌هایی است که متولیان و دستگاه‌های ذی‌ربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تأکیددارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =