4

مریم قهرمانی صارم، عضو شورای اسلامی شهر کرج با حضور در منطقه ۴ با شهروندان دیدار و درخواست‌های آن‌ها را بررسی کرد.

به گزارش کرج امروز؛ مریم قهرمانی صارم، عضو شورای اسلامی شهر کرج در دیدار با شهروندان منطقه ۴ بابیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می‌شود.

مریم قهرمانی صارم، ملاقات مردمی را راهکاری برای احصای مشکلات شهروندان دانست و عنوان کرد: خدمت به شهروندان و تسریع در رفع مشکلات و معضلات شهری از وظایف اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

قهرمانی در ادامه از پیگیری پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه‌ای سخن گفت و افزود: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شهری عدم صدور پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه‌ای است که بسیاری از شهروندان از مدیریت شهری مطالبه می‌کنند که ما در شورای اسلامی شهر به جد پیگیر این موضوع هستیم.

این عضو شورا در راستای رفع مشکلات مدارس عنوان کرد: مدیریت شهری برنامه‌های ویژه‌ای برای استقبال از مهر و بازگشایی مدارس دارد که معاونت خدمات شهری منطقه در حوزه زیباسازی، عمران و خدمات شهری اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

سعید صفری، سرپرست منطقه چهاردر حاشیه این دیدار مردمی با تأکید بر این نکته که شهروندان ذینفعان اصلی شهر هستند، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این قبیل جلسات و دیدارهای چهره به چهره، مسائل و مشکلات شهروندان با روند مطلوب‌تری مورد پیگیری و حل‌وفصل قرار گیرد.

صفری دیدارهای مردمی و ارتباط مستقیم با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی مؤثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان و تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های آنان است.

دیدار مردمی عضو شورای اسلامی شهر با شهروندان منطقه ۴

دیدار مردمی عضو شورای اسلامی شهر با شهروندان منطقه ۴

دیدار مردمی عضو شورای اسلامی شهر با شهروندان منطقه ۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =