محسن برجی

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه‌های شهری توسط اساتید و متخصصین حوزه اتاف مورد بررسی قرار می‌گیرد بر همین اساس اتاف، اصلی ترین کلید موفقیت پروژه‌های شهری به شمار می رود.

محسن برجی در گفت‌وگو با کرج امروز ضمن اشاره به اهمیت اتاف و لزوم پیوست فرهنگی اجتماعی پروژه‌های شهری گفت: حوزه معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری کرج مانند؛ خدمات شهری، حمل و نقل و... پروژه‌های خود را پیش از اجرا جهت انجام مطالعات اتاف به این سازمان ارسال کرده‌اند که جلسات بررسی آن‌ها در شورای علمی اتاف با حضور متخصصین و اساتید حوزه اتاف آغاز شده است.

این مسئول ابراز داشت: در این جلسات که اغلب با حضور نمایندگان سازمان‌ها و معاونت‌های متولی پروژه‌ها برگزار می‌شود، پس از ارائه توضیحات مدیران پروژه و پرسش و پاسخ یا بازدید میدانی، پروژه‌ها از نظر اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی اولیه قرار گرفته و پروژه‌های نیازمند اتاف تعیین می‌شوند.

وی اضافه کرد: جهت اثربخشی نتایج و کاهش پیامدهای منفی و همچنین تقویت پیامدهای مثبت پروژه‌های شهری، توصیه می شود متولیان و مجریان پروژه و طرح‌های شهری حتی الامکان پیش از شروع پروژه همانند سایر مطالعات پیش نیاز، جهت انجام مطالعات اتاف پیگیر باشند.

معاون فرهنگی شهردار افزود: در سال ۱۴۰۱ پروژه‌های حساس و متعددی در دستور کار قرار دارد و تلاش خواهد شد تا خدمات گوناگونی با مطالعه و پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی به طور شایسته در اختیار عموم شهروندان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =