علی قاسمپور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: ترکیب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر کرج  در دومین سال فعالیتشان مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی قاسم پور در هفتادمین جلسه رسمی شورای شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر ، سرپرست شهرداری و مدیران شهری برگزار شد به اعضای هیئت رئیسه کمیسیون ها اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر کرج طی روزهای گذشته برگزار شد و بر اساس آن اعضای هیات رییسه این کمیسیون‌ها در دومین سال فعالیت دوره ششم به شرح زیر انتخاب و تعیین شدند.

وی عنوان کرد: اولین جلسه کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر در دوره ششم سال دوم شورای شهر کرج برگزار و سپس اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون با ریاست سید مرتضی اعتصامی و نائب رئیسی حسین مهاجری و دبیری جواد چپردار انتخاب شدند.

قاسم پور تصریح کرد: در بیست و نهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد مریم قهرمانی  به عنوان رئیس، عمار ایزدیار به عنوان نائب رئیس و علیرضا رحیمی  بعنوان دبیر کمیسیون انتخاب شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج به یازدهمین جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری اشاره و افزود: در این جلسه حسین مهاجری بعنوان رئیس، علی ذبیحی بعنوان نائب رییس و علیرضا رحیمی به عنوان دبیر کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج انتخاب شدند.

قاسم پور از اعضا هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی خبر داد و یادآور شد: در شانزدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی علیرضا سعیدی، علیرضا رحیمی و عمار ایزدیار به ترتیب رئیس ، نائب رئیس و دبیر این کمیسیون شدند.

وی خاطرنشان کرد: در سیزدهمین جلسه کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری اعضای این کمیسیون با ریاست جواد چپردار، نائب رئیسی  سید مرتضی اعتصامی و دبیری مسعود محمدی  انتخاب و معرفی شدند. 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در نوزدهمین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل علیرضا رحیمی بعنوان رئیس ،مسعود محمدی به عنوان نائب رئیس و مریم قهرمانی بعنوان دبیر این کمیسیون انتخاب شدند.

 قاسم پور به شصت و دومین جلسه کمیسیون تلفیق اشاره و افزود: در راستای انتخاب هیئت رئیسه این کمیسیون مسعود محمدی بعنوان رئیس، علیرضا رحیمی بعنوان نائب رئیس و عمار ایزدیار به عنوان دبیر این کمیسیون به مدت یکسال انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =