منطقه 6

رئیس عمران منطقه ۶ شهرداری کرج از اجرای بیش از ۵ هزار متر طول جدول‌گذاری در محدوده محلات باغستان و حصارک بالا و گلدشت خبر داد.

علی روحی در گفت­وگو با کرج امروز با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت بهبود وضعیت معابر و اصلاح شیب و هدایت آب‌های سطحی از ابتدای سال جاری بیش از ۵ هزار متر طول عملیات جدول‌گذاری در منطقه صورت گرفته که تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

وی به ادامه اجرای عملیات پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری تا پایان سال در معابر این منطقه اشاره کرد و افزود: عملیات مذکور باهدف تأمین نیازهای به‌حق شهروندان و افزایش رفاه آن‌ها در دستور کار شهرداری منطقه قرارگرفته است.

روحی در ادامه با اشاره به عملیات روکش و آسفالت معابر و تشریح اقدامات عمرانی در سطح منطقه گفت: عملیات روکش و آسفالت خیابان ۲۲ بهمن جنوبی و شمالی، همچنین طی مطالبه و درخواست‌های بیشمار شهروندان  خیابان‌های پنجم، ششم وهفتم شرقی و غربی قلم در حال عملیات تراش و روکش آسفالت قرار دارد و طی روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

وی در پایان با نوید پروژه‌های عمرانی متعدد در سطح منطقه تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت‌های مدیر منطقه و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه عمران این نوید را به شهروندان خواهیم داد که به‌زودی شاهد ده‌ها پروژه عمرانی ازجمله عملیات بهسازی پیاده‌روهای خیابان عدل در حیدرآباد، بلوار رجائی در باغستان، پارک حاشیه‌ای بلوار باغستان (در حال اجرا) و جدول‌گذاری خیابان نواب صفوی گلستان هشتم در حصارک بالا خواهیم بود.

بیش از ۵ هزار متر جدول‌گذاری در منطقه ۶ کرج اجرا شد

بیش از ۵ هزار متر جدول‌گذاری در منطقه ۶ کرج اجرا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =