محمد یساولی

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۸۹ مورد حریق و انجام ۱۱۸ نجات در هفته‌ای که گذشت خبر داد.

محمد یساولی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: طی هفته گذشته، ۷۸۰ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۲۳۸ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۲۷۳ دستگاه خودروی عملیاتی به ۸۹ مورد حریق و ۱۱۸ مورد نجات رسیدگی کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۲۶ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان صورت گرفت، افزود: همچنین در هفته‌ای  که گذشت ۸۲ مورد نجات‌یافته، ۵ مصدوم و ۲ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

یساولی گفت: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۲۴ با ۵ حریق و ۴ حادثه ایستگاه ۱۰۴ با ۴ حریق و ۳ حادثه ایستگاه ۱۰۲ با ۲ حریق و ۵ حادثه، صورت گرفت.

وی افزود: همچنین در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۲۱ مورد صدور جواز و  ۴۶ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۶۸ نفر کارشناس صادر شد.

یساولی اشاره کرد: صدور ۵ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۵ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۲۵ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۲۷ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۲۱ مورد و تعداد ۲ مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۹۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری طی یک هفته گذشته صورت گرفت.

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های آتش‌نشانان و همکاران خود در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج  قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =