جلسه کلاک

سرپرست شهرداری کرج  از تصمیم گیری برای تعیین تکلیف ۴۷ مالک اراضی یک هکتاری کلاک بالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری در در جلسه بررسی و تعیین تکلیف اراضی یک هکتاری کلاک بالا که با حضور استاندار البرز برگزار شد، اظهار کرد: این اراضی سال ۸۱ به عنوان زمین معوض و از سوی بنیاد مسکن به بخشی از ساکنان منطقه خاک سفید تهران واگذار شده بود.

وی  با اشاره به اینکه این زمین از وضعیت مناسبی برای ساخت و ساز برخوردار نیست، ادامه داد: کوهستانی و سنگلاخی بودن این زمین مشکل بزرگی برای مالکان ایجاد کرده و علاوه بر این، با توجه به خارج از محدوده قانونی شهر بودن آن، امکان صدور مجوز ساخت و ساز از سوی شهرداری برای متقاضیان وجود ندارد.

سرپرست شهرداری کرج اضافه کرد: در کنار موارد فوق، این زمین در حریم و نزدیک به بستر رودخانه قرار گرفته و حتی صدور مجوز هم مشکلات خاصی به دنبال دارد چون در صورت وقوع حوادث طبیعی قطعا خسارات جبران ناپذیری به ساکنان تحمیل خواهد شد.

غفاری با بیان اینکه شهرداری به دنبال حل مشکلات مالکان این زمین است، گفت: در این خصوص به همکاری بنیاد مسکن استان به عنوان متولی اصلی واگذاری این زمین و همچنین تعامل ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی و آبخیزداری نیاز داریم.

سرپرست شهرداری کرج افزود: بدن شک با تعیین زمین معوض ، مشکل مالکان حل و امکان خانه در شدن آنها در آینده فراهم می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: بدون شک با جانمایی زمین جدید، شهرداری همکاری لازم با مالکان را جهت اخذ مجوزهای ساخت و ساز خواهد داشت.
وی گفت: به دستور استاندار البرز، قرار شده ظرف مدت یک ماه دستگاه های متولی تامین زمین معوض، نسبت به معرفی آن اقدام کنند تا ادامه کار بعد از یک ماه پیگیری شود.

تکلیف مالکان اراضی کلاک بالا پس از ۲۰ سال مشخص می‌شود

تکلیف مالکان اراضی کلاک بالا پس از ۲۰ سال مشخص می‌شود

تکلیف مالکان اراضی کلاک بالا پس از ۲۰ سال مشخص می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =