بازدید رحیمی

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج به همکاری و تعریف پروژه پاکسازی، نظافت، حفظ و نگه‌داری ورودی‌ها و اتوبان از سوی شهرداری اشاره و بیان کرد: شهرداری، عهده دار مسئولیت دیگر دستگاه‌ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید از ورودی، خروجی و مسیر حاشیه‌ای اتوبان که با همراهی علی قاسمپور و مسعود محمدی، اعضای شورای شهر، منوچهر غفاری، سرپرست شهرداری کرج و معاون راهداری استان و پیرو انتقادات امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه در استان البرز صورت گرفت، اظهار داشت: در این بازدید مقرر شد که طرح و اجرای پروژه ساماندهی مسیر ذکر شده طی روزهای آتی آغاز شود.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر کرج با اشاره به اینکه پاکسازی، نظافت، حفظ و نگهداری ورودی‌ها و اتوبان به عهده‌ی اداره کل راهداری است، عنوان کرد: با این وجود شهرداری به جهت اهمیت موضوع و جلب رضایت شهروندان، اقدام به همکاری و تعریف این پروژه کرده است.  

نایب رییس کمیسیون فرهنگی در ادامه از احداث المان و نماد کلانشهر کرج در ورودی شهر سخن گفت و افزود: در این خصوص نیز یک سایت حدودا یک هکتاری (در محدوده ورودی شهید سلطانی) معین شده است.

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج  افزود: همچنین مقرر شده که طی یک فراخوان و مسابقه‌ای با مشارکت اساتید و دانشجویان گرافیک و شهرسازی، المانی با محوریت‌ شاخص‌های استان ازجمله تنوع قومیت‌ها، شهدای شاخص، جایگاه ویژه فناوری و کشاورزی استان طراحی و سپس مراحل اجرایی آن پیگیری شود.

شهرداری عهده‌دار مسئولیت دیگر دستگاه‌ها شده است/ تعریف نماد و المان کلانشهر کرج در آینده ای نزدیک

شهرداری عهده‌دار مسئولیت دیگر دستگاه‌ها شده است/ تعریف نماد و المان کلانشهر کرج در آینده ای نزدیک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =