• ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
  • کد خبر: 81748
آسفالت منطقه 4

معاون امور عمرانی و ترافیک منطقه از تداوم نهضت آسفالت با اجرای عملیات تراش آسفالت خیابان شهید رسولی واقع در محله حسین‌آباد باهدف بهسازی معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان خبر داد.

حسن عطایی بابیان اینکه استانداردسازی و افزایش ضریب ایمنی و ارتقا سطح کیفی معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر از جمله اهداف مهم شهرداری است، عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی مناسب در فصول گرم سال، عملیات توزیع آسفالت با تمام توان در دستور کار قرار دارد.

معاون امور عمرانی و ترافیک منطقه  یکی از مهم‌ترین اقدامات این منطقه را ادامه نهضت فراگیر آسفالت عنوان کرد و گفت: در تداوم نهضت آسفالت، عملیات تراش و روکش خیابان رسولی محله حسین‌آباد آغاز شد.

وی بابیان اینکه ازآنجایی‌که ساماندهی معابر شهری و توزیع عادلانه خدمات از رویکردهای مدیریت شهری است، بیان کرد: بدین منظور این عملیات  باهدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام‌شده است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: محله‌های کم برخوردار جزو اولویت مدیریت شهری در توزیع خدمات است و ما نیز در نهضت آسفالت نگاه ویژه‌ای به این محله‌ها  داریم که بتوانیم رضایت بیشتر شهروندان محترم این محله‌ها را کسب کنیم.

عطایی گفت: یقیناً تداوم خدمت‌رسانی به شهروندان زمینه‌ساز توسعه متوازن شهری است و ما امیدواریم با مشارکت حداکثری شهروندان بتوان گام‌ها را محکم‌تر برای عمران شهر برداشت.

وی در پایان بابیان این مطلب که در راستای اصلاح شبکه محلی معابر، تراش و روکش آسفالت فاز ۵ مهرشهر و خیابان ۲۲ بهمن  به‌صورت کامل انجام و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفت، افزود: پس از اتمام روکش آسفالت خیابان شهید رسولی، بهسازی معابر کوی فرهنگ در دستور کار قرار دارد.

تداوم نهضت آسفالت در منطقه ۴ شهرداری کرج

تداوم نهضت آسفالت در منطقه ۴ شهرداری کرج

تداوم نهضت آسفالت در منطقه ۴ شهرداری کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =