غلام قربانی

فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج گفت: اربعین دارای جنبه‌ها و ابعاد مختلفی است و علاوه بر اثرات معنوی در تک‌تک افرادی که رهسپار این سفر پرخیر و برکت می‌شوند، کارکردهای گسترده اجتماعی با بازتاب جهانی دارد.

سرهنگ غلام قربانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز از استقرار موکب امام حسن مجتبی (ع) در شهر نجف اشاره و اظهار کرد: شهرداری کرج امسال در دو نقطه از شهر نجف موکب برپا کرده است.

وی ادامه داد: برای خدمات رسانی به زائرین، امسال ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و ۱۱۰ پاکبان هم به مرز مهران اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه نیروهای شهرداری از حدود ۱۰ روز قبل در موکب امام حسن مجتبی (ع) استقرار یافته و تا ۱۵ مهرماه به زائرین خدمات رسانی می کنند، توضیح داد:  موکب استان البرز در این ایام روزانه به حدود ۵ هزار نفر خدمات اسکان ارائه می‌دهد و از حدود ۵ هزار نفر با چای، شربت، میوه و ...  پذیرایی می‌کند.

این مسئول با اشاره به امکان ارائه خدمات درمانی توسط این موکب تاکید کرد: این ظرفیت وجود دارد که تا ۲۰ هزار نفر خدمات مختلف درمانی به زائران ارائه شود.

فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج گفت: علاوه بر این، این موکب امکاناتی از جمله سرویس بهداشتی، حمام نیز در اختیار زائرین قرار داده است.

وی در پایان افزود: اربعین دارای جنبه‌ها و ابعاد مختلفی است و علاوه بر اثرات معنوی در تک‌تک افرادی که رهسپار این سفر پرخیر و برکت می‌شوند، کارکردهای گسترده اجتماعی با بازتاب جهانی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =