9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: در طرح استقبال از مهر عملیات پاک‌سازی، رنگ‌آمیزی، لکه‌گیری و مرمت آسفالت مدارس و مراکز تحصیلی و آموزشی انجام شد.

آرش یگانی در گفتگو با کرج امروز؛ اظهار کرد: در طرح استقبال از مهر عملیات پاک‌سازی، رنگ‌آمیزی، لکه‌گیری و مرمت آسفالت مدارس و مراکز تحصیلی و آموزشی محلات انجام شد.

یگانی با اشاره به دیگر اقدامات این منطقه در طرح استقبال از مهر اظهار داشت: علاوه براین، طرح ویژه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های کرج باهدف پاک‌سازی محیط‌های اطراف این اماکن اجرا شد.

این مسول، ترمیم و بهسازی پل‌های عابر پیاده مقابل مدارس، پاک‌سازی و نظافت، شستشوی و ضدعفونی کردن محوطه‌های آموزشی توسط واتر جت، رنگ‌آمیزی ترافیکی نقاشی و طراحی محیط را از اقداماتی برشمرد که در این راستا اجرایی شده است.

یگانی، رنگ‌آمیزی جداول، گل‌کاری و آرایش درختان، بهسازی و زیباسازی معابر پیرامون مدارس، لکه‌گیری آسفالت پیاده‌روها و معابر اطراف مدارس، شستشوی پل‌های عابر پیاده را ازجمله این اقدامات برشمرد.

وی در ادامه گفت: گذرگاه‌ها و خیابان‌هایی که خط‌کشی و نوشتار آن‌ها کمرنگ ‏یا بی‌رنگ شده بود نیز شناسایی‌ و دوباره‌نویسی و خط‌کشی شدند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج، هدف از این اقدامات را کمک به ارتقای خدمات فرهنگی و آموزشی و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان به‌ویژه دانش آموزان منطقه و کمک به افزایش سطح ایمنی دانش آموزان و دانشجویان و بازسازی فضاهای آموزشی و فرهنگی عنوان کرد.

آمادگی منطقه ۹ برای استقبال از مهر

آمادگی منطقه ۹ برای استقبال از مهر

آمادگی منطقه ۹ برای استقبال از مهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =