• ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
  • کد خبر: 81792
محسن برجی

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج گفت: سرای محلات محل امن و مرکز حضور اجتماعی و پیاده سازی دیدگاه‌های مردمی است. 

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محسن برجی در آئین افتتاح و بازگشایی سرای محله حصارک بالا، اظهار کرد: از مهمترین مولفه‌های یک شهر توسعه یافته، افزایش مشارکت مردمی در اجرای برنامه‌های اجتماعی است.
وی در ادامه افزود: زمانی کارها و پروژه‌های در سطح یک محله یا منطقه شهری موثر و مورد رضایت شهروندان است که برنامه‌ها را با مشارکت آنها پیاده سازی کنیم.
برجی با بیان اینکه امروز سیاست اصلی شورای شهر و شهردار کرج در اداره شهر استفاده از پتانسیل شهروندی است، گفت: سرای محلات محل امن و مرکز حضور اجتماعی و پیاده سازی دیدگاه‌های مردمی و مشارکت آنها است. 
وی با اشاره به اینکه سراهای محله می‌تواند در رفع گره‌ها و مشکلات موجود در محلات تاثیرگذار باشد، بیان کرد: در شهرهای توسعه یافته امروزی میزان مشارکت‌های مردمی و حضور ساکنان محلات در تصمیم گیری‌ها بیشتر است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج در پایان اضافه کرد: حضور مردم در اماکن اجتماعی در کنار همکاری و مشارکت سمن‌ها و انجمن‌های شهری و محلی، موجب سرزندگی شهرها می‌شود و تاثیر به سزایی در رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محلات دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =