9

آرش یگانی ، مدیر منطقه 9 شهرداری کرج گفت: برنامه‌ریزی ، اولویت‌بندی و اجرای عملیات عمرانی در سطح منطقه ازجمله پخش آسفالت در معابر بر اساس نیاز محله‌های مختلف بدر حال اجراست. وی افزوئ: 10 هزار متر مربع از معابر محله دولت آباد بهسازی گردیده است.

آرش یگانی در گفتگو با کرج امروز؛ بابیان اینکه بهسازی و اصلاح خیابان‌ها و معابر اصلی به‌ویژه معابر پرترافیک شهر کرج یکی از اهداف اصلی منطقه است، تصریح کرد: عملیات تراش و روکش آسفالت محله دولت‌آباد به مساحت حدود 10 هزار مترمربع اجرا شد.

وی اظهار داشت: با تأکید بر اهمیت مناسب‌سازی معابر در کاهش خطرات احتمالی و ارتقای ایمنی شهروندان یادآور شد: عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم باکیفیت مطلوب جهت روان‌سازی تردد شهروندان و ارتقاء کیفی معابر انجام می‌شود.

یگانی ادامه داد: بررسی و مرتفع ساختن مشکلات عمرانی کلیه محلات سطح منطقه نیز ازجمله اقدامات عمرانی شهرداری منطقه بوده است که طی سال جاری در دستور کار قرار گرفت

وی، با اشاره به این‌که اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان است، افزود: حوزه عمران منطقه در طول سال گذشته با جدیت تمام اقدام به عملیات روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در تمام معابر این منطقه کرده است.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی و به‌خصوص محله‌های این منطقه از اولویت مهم منطقه است و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین‌شده است.

10 هزار مترمربع از معابر محله دولت در منطقه 9 کرج بهسازی شد

10 هزار مترمربع از معابر محله دولت در منطقه 9 کرج بهسازی شد

10 هزار مترمربع از معابر محله دولت در منطقه 9 کرج بهسازی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =