7

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج گفت: ۴۶ هزار متر از معابر منطقه با صرف پنج هزار تن آسفالت بهسازی شد.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون، در اکثر نقاط منطقه به‌منظور افزایش سطح ایمنی تردد و آسایش شهروندان، عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی انجام‌شده است.

وی افزود: عملیات آسفالت‌ریزی در محله هایی مانند شهرک کوثر، خیابان چهره‌پرداز، خیابان اصلی سنبل و سنبل ۴، محمودآباد –خیابان البرز ۴، خیابان اصلی رجایی شهر، خیابان پانزدهم فاز ۲ و ۱۴ و ۱۲ متری گلستان، معابر اشتراکی شمالی انجام‌شده است.

کمالی روستا همچنین از جدول‌گذاری معابر منطقه به متراژ یک هزار و ۸۸۲ متر خبر داد و افزود: دال گذاری به متراژ ۹۲ متر در پارک شهید کاوه و حفر ۳ حلقه چاه جذبی از دیگر فعالیت‌های مستمر واحد عمران در سال جاری عنوان کرد.

این مسئول ضمن تأکید بر لزوم پایش نحوه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی با نزدیک شدن به فصل بارش‌ها، از اجرای ۱۲۰ متر لوله‌گذاری در خیابان فرشید فر خبر داد.

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرای عملیات عمرانی در سطح منطقه را یادآور شد و گفت: پخش آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح منطقه بر اساس نیاز محله های مختلف به آسفالت صورت می‌گیرد که در این راستا  عملیان بهسازی و آسفالت معابر به صورت مستمر در حال اجرا است.

وی بابیان اینکه توزیع آسفالت در مناطق پرتردد اولویت اصلی در پخش آسفالت است، خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت معابر طبق استانداردهای موجود و با رعایت دستورالعمل‌ها و شرایط اجرایی بر اساس اولویت‌های پیش‌بینی‌شده با هدف تسهیل در عبور و مرور و تردد شهروندان در معابر اصلی صورت می‌گیرد.

۴۶ هزار متر از معابر منطقه هفت آسفالت شد

۴۶ هزار متر از معابر منطقه هفت آسفالت شد

۴۶ هزار متر از معابر منطقه هفت آسفالت شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =