• ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
  • کد خبر: 81820
2

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: بهسازی و زیباسازی و خدمات‌رسانی به مدارس سطح منطقه دو شهرداری توسط عوامل پرتلاش این منطقه همچنان ادامه دارد.

مرتضی شریف کاظمی در گفتگو با کرج امروز؛ اظهار کرد: این طرح در راستای تدابیر شهردار و باهدف ارتقای سطح خدمات و امکانات موردنیاز فضاهای آموزشی و همچنین تقویت مشارکت شهرداری با مراکز آموزشی در مباحث شهری، زیباسازی، ایمنی معابر، بازسازی فضای سبز و بهسازی و زیباسازی محیط‌های داخلی و پیرامونی مراکز آموزشی، با جدیت هرچه‌تمام‌تر دنبال می‌شود.

شریف کاظمی بیان کرد: شهرداری نقش مهمی در آماده‌سازی شهر دارد که در همین راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از ماه مهر با تمام توان در حال اجرا است.

وی هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات موردنیاز فضاهای آموزشی در مباحث شهری، زیباسازی، ایمنی معابر، بازسازی فضای سبز و بهسازی و زیباسازی محیط‌های داخلی و پیرامونی مراکز آموزشی، برشمرد.

این مسئول بیان کرد: تلاش می‌کنیم با ایجاد فضای بانشاط و دل‌نشین، آغاز سال تحصیلی جدید را برای دانش‌آموزان و همچنین شهروندان دل‌پذیرتر نماییم. 

شریف کاظمی در پایان اظهار داشت: این طرح از چند روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت و توسط واحدهای مختلف معاونت خدمات شهر شهرداری در حال اجرا است.

طرح استقبال از مهر در منطقه ۲ ادامه دارد

طرح استقبال از مهر در منطقه ۲ ادامه دارد

طرح استقبال از مهر در منطقه ۲ ادامه دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =