جشن روز آتش نشان

سرپرست شهرداری کرج گفت: مجموعه مدیریت شهری در این دوره اهتمام ویژه‌ای برای حمایت از آتش نشانان دارد و بخشی از تلاش‌های صورت گرفته در قالب تصویب لایحه ارتقاء معیشت آتش نشانان به ثمر نشسته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از آتش نشانان کرجی که به مناسبت هفته ایمنی و آتش نشانی برگزار شد، ضمن تبریک آغاز ماه ربیع اظهار کرد: هفته ایمنی و آتش نشانی فرصت مناسبی برای تقدیر از همکارانی است که برای حفظ جان و مال مردم دل به آتش می‌زنند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان نمونه بارز قهرمانان بی ادعا هستند، ادامه داد: در زمان وقوع حوادث، آتش‌نشانان با ایثار و از خودگذشتگی بالاترین خطرات را به جان می‌خرند تا کمترین آسیب به همشهریانی به هر دلیل دچار خسارت شده‌اند، وارد شود.

این مسئول با بیان اینکه آتش نشانی شغلی پراسترس و با فشارکاری بالا است، گفت: هر چند تمام همکاران در مجموعه مدیریت شهری تلاش دارند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند ولی واقعیت این است جنس کار آتش نشانان متفاوت تر از سایر حوزه‌ها است.

سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر اینکه باید قدردان خانواده آتش نشانان هم باشیم، ابراز کرد: خانواده آتش نشانان مدام دلهره دارند که عزیزانشان بعد از ماموریت به سلامت به خانه بازگردند.

غفاری توضیح داد: مجموعه مدیریت شهری در این دوره اهتمام ویژه‌ای برای حمایت از آتش نشانان دارد و بخشی از تلاش‌های صورت گرفته در قالب تصویب لایحه ارتقاء معیشت آتش نشانان به ثمر نشسته و با حمایت شورا امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =