تودیع  و معارفه شهردار کرج

سرپرست شهرداری کرج گفت: فضای همدلانه و مثبتی در مجموعه مدیریت شهری کرج برای خدمت رسانی به شهروندان وجود دارد که ماحصل آن توسعه و آبادانی شهر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی عصر امروز (۱۷ مهر) در مراسم تکریم منوچهر غفاری سرپرست سابق شهرداری کرج که با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: باید از امام جمعه کرج و نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و همچنین استاندار البرز تشکر کنم چون همه هدفشان ایجاد وفاق در مجموعه مدیریت شهری برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.  

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، لازم است از تلاش‌های صادقانه مهندس غفاری در مدت سرپرستی سپاسگزاری کنم و قطعاً از وجود ایشان استفاده خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه بعد از سال‌ها دوباره به شهرداری کرج بازگشته است، گفت: سال‌ها کنار کارکنان و مدیران مجموعه مدیریت شهری برادرانه کارکرده و تجربه‌های زیادی به دست آورده‌ام.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مجموعه مدیریت شهری فضای همدلانه و مثبتی برای خدمت رسانی به شهروندان وجود دارد که ماحصل آن چیزی جز توسعه شهر نیست.

شهرداری کرج خانه من است

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه شهرداری کرج خانه من است، توضیح داد: امیدوارم با وفاق و همدلی همکاران بتوانیم گام‌های موثری برای حل مشکلات شهر و شهروندان برداریم.

کیانی در ادامه با اشاره به اینکه  عملکرد مناسب شهرداری به رضایت بیشتر شهروندان از نظام منجر خواهد شد، افزود: بدون شک خدمت به مردم، خدمت به‌نظام و انقلاب است.  

کیانی ادامه داد: شهرداری لبه تیزِ خدمت به مردم است، اگر مردم از خدمات شهرداری رضایت داشته باشند رضایت آنها از خدمات نظام دو چندان خواهد شد.

وی بابیان اینکه خودم را خادم مردم می‌دانم، اظهار داشت: از همه مدیران مجموعه مدیریت شهری برادرانه تقاضا می‌کنم برای اعتلای نام این کلان‌شهر تلاش کنند.  

سرپرست شهرداری کرج خاطرنشان کرد: امروز در کرج و استان البرز مدیران همدلی وجود دارند که هدف آن‌ها کسب رضایت شهروندان است. 

برنامه ریزی برای تکمیل دو ابر پروژه کرج 

این مسئول با اشاره به مشکل فعلی شهرداری عنوان کرد: امروز در شهرداری با معضل بودجه روبرو هستیم که باید تلاش کنیم در این حوزه اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم.  

کیانی گفت: قطار شهری و بزرگراه شمالی دو ابر پروژه هستند که هرکدامشان می‌تواند بار زیادی از روی دوش شهر و استان بردارد. قطعاً تلاش ما برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از این دو پروژه خواهد بود.  

سرپرست شهرداری کرج در پایان گفت: بدون شک با همکاری مدیرانی که در راستای تحقق اهداف سازمانی شهرداری و دستیابی به منابع پایدار درآمدی و جذب بودجه مصوب تلاش می‌کنند، می‌توانیم گام به گام ایران کوچک را به توسعه همه جانبه نزدیک تر کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =