سعید صفری - کراپ‌شده

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج از بهسازی و جدول‌گذاری هدایت آب‌های سطحی و همچنین تکمیل پروژه باند فضای سبز و جاده سلامت کمربندی گلستان خبر داد.

سعید صفری در گفتگو با کرج امروز؛ عنوان کرد: با توجه به‌ضرورت اقدامات زیربنایی و زیرساختی در قالب طرح اصلاح کمربندی گلستان، پروژه‌های اصلاح و اجرای نهر مطابق طرح‌های مصوب، جدول‌گذاری و ساماندهی فضای سبز موجود در قالب جاده تندرستی اجرا شد.

صفری، اجرای نهر و جدول‌گذاری را در راستای هدایت آب‌های سطحی و سهولت تردد و رفاه شهروندان عنوان کرد و گفت: دو هزار و ۱۰۰ متر نهر و جدول‌گذاری در حاشیه این کمربندی انجام‌شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به وجود باند فضای سبز در ضلع شرق کمربندی گلستان، احداث پیاده راه سلامت به متراژ دو هزار و ۲۰۰ مترمربع و همچنین کف‌پوش رینگ دوچرخه‌سواری به متراژ یک هزار و ۱۰۰ متر طول احداث شد که در نظر است تجهیزاتی از قبیل: تأمین روشنایی، نصب نیمکت، ست ورزشی و ... در این مسیر نصب و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج تصریح کرد: تکمیل پیست دوچرخه‌سواری و همچنین بهسازی و تراش و روکش آسفالت حدفاصل بلوار دانش تا خیابان شهید مسیح اله پاک‌دل نیز در برنامه‌های آتی اقدامات عمرانی این منطقه قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =