علی فروغی - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج، گفت: به‌منظور هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در خیابان آزادگان و کوی گوهر در این منطقه سه منهول جدید احداث‌ شده است.

علی فروغی در گفتگو با کرج امروز؛ با اشاره به آغاز بارش‌های پاییزی از اقدامات این منطقه به‌منظور هدایت آب‌های سطحی خبر داد و گفت: در این راستا سه منهول در معابر خیابان آزادگان و کوی گوهر احداث‌شده است.

فروغی عنوان کرد: در راستای هدایت آب‌های سطحی در معابر خیابان حصارک بالا و برخی از خیابان‌های باغستان غربی عملیات لوله‌گذاری ب اجرای شد تا در فصل بارش نزولات الهی از آب‌گرفتگی در معابر و گذرگاه‌های این محدوده‌ها پیشگیری شود.

وی گفت: همچنین به‌منظور پاسخ به درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ عملیات لکه‌گیری آسفالت در برخی از خیابان های این منطقه صورت گرفته است.

فروغی با تأکید بر خدمت‌رسانی متوازن به محلات سطح منطقه به‌ویژه محلات کم برخوردار، گفت: نگاه ویژه شهرداری منطقه محله محوری و رعایت عدالت در اجرای فعالیت‌های عمرانی است.

این مسئول اجرای عملیات زیرسازی به طول سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و اجرای یک هزار و ۲۰۰ متر جدول‌گذاری در معابر سطح منطقه را از اقداماتی برشمرد که طی هفته گذشته اجرایی شده است.

سرپرست منطقه شش کرج افزود: رویکرد عمرانی منطقه ارتقاء و تقویت زیرساختی‌های عمرانی است که در برهه کنونی اقدامات عمرانی مطلوبی نیز در سطح منطقه به همت مسئولان به مرحله اجرا درآمده که امید می‌رود با تداوم آن شاهد بهبود و ارتقاء شرایط موجود و تغییر چهره این منطقه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =