تابلو ورودی

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از بازسازی و نصب مجدد بیلبورد مزین به تصاویر سرداران شهید شرع پسند و کلهر در ورودی شهر خبر داد.

رمضانعلی پور رستمی در گفت‌وگو با کرج امروز از بازسازی و نصب مجدد بیلبورد شهدا حاشیه آزاد راه تهران – کرج در محدوده پل فردیس خبرداد و گفت: نهادینه‌سازی و اعتلای ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های اجرایی  این سازمان و مجموعه مدیریت شهری کرج است.

وی با بیان اینکه ورودی کلانشهر کرج از سالیان گذشته همیشه مزین به تصاویری از شهدای ارزشمند دفاع مقدس بوده اظهار داشت: به منظور اهمیت به احساسات و عواطف پاک همشهریان ولایت‌مدار و متدین شهر کرج بیلبورد تمثال مبارک و نورانی سرداران شهید شرع پسند و کلهر که در ابتدای سال بر اثر شدت وزش طوفان و فرسودگی پایه دچار آسیب دیدگی شده بود بازسازی و ایمن سازی شد.

این مسئول با بیان اقدامات مختلف در حوزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تشریح اقدامات جدید این سازمان اضافه کرد: با هدف بهره گیری از هنر مجسمه سازی در راستای توسعه فرهنگ شهادت در سطح شهر، فراخوان ساخت تندیس شهید دکتر سید محمد بهشتی اعلام شده و به زودی با انتخاب طرح برگزیده از سوی کمیته داوری این تندیس ساخته و درآینده در شهر جانمایی می‌شود.
پور رستمی همچنین به نصب سردیس و ۵۰۰ تابلوی مزین به تمثال شهدا در ورودی پارک ملی ایران کوچک در سالهای اخیر اشاره کرد و افزود: استفاده از نمادها و آثار فرهنگی که نشان دهنده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند برای مدیریت شهری کرج همواره در اولویت بوده چرا که این موضوع باعث هویت بخشیدن به شهر شده و یک موضوع میهنی به شمار می‌آید.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ضمن تشکر از مسئولین و مدیران سابق این سازمان نسبت به ساخت و نصب هزار تابلو مزین به نام، تاریخ تولد و محل شهادت شهدای گرانقدر در شهر اضافه کرد: نام گذاری معابر  پارک‌ها و بوستان‌ها به نام شهدا در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید موثر است و این روند همچنان در مجموعه مدیریت شهری کرج دنبال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =