اتوبوس

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: در کنار خرید اتوبوس نو، فرایند نوسازی ۱۵۲ اتوبوس فرسوده هم در دستور کار قرار گرفته و بعد از اورهال آنها سرفاصله توقف در هسته مرکزی شهر بیش از ۳۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

محسن امیدوار حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه به زودی فرایند جذب راننده برای تعدادی از اتوبوس‌های نویی که قرار است وارد خطوط پرترد شهر شوند به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: طی چند هفته آینده ۵۰ اتوبوس نو به ناوگان حمل و نقل عمومی تزریق می‌شود و به این ترتیب شاهد حل مشکل شلوغی برخی از خطوط پرتردد شهر خواهیم بود.

وی ادامه داد: علاوه براین، با جذب ۱۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت، حدود ۲۰ اتوبوس دیگر هم خریداری و به ناوگان اضافه می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در کنار خرید اتوبوس نو، فرایند نوسازی ۱۵۲ اتوبوس فرسوده هم در دستور کار قرار گرفته و بعد از اورهال آنها سرفاصله توقف در هسته مرکزی شهر بیش از ۳۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج توضیح داد: البته نباید توقع داشت اورهال این اتوبوس‌ها ظرف یک تا دو ماه به پایان برسد، بلکه این روند در برنامه‌ای دوساله پیش بینی شده و حدودا تا پایان ۱۴۰۳ ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =