شورای شهر

شورای شهر کرج طی بیانیه‌ای وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از زائرین و هموطنان شده است، را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز متن این بیانیه به شرح زیر است:

"سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ"

 بار دیگر دست دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی از آستین گروهک‌های تروریستی سلفی و وهابی بیرون آمد وعداوت و کینه ورزی آنان نسبت به ایران و ایرانی مشهود تر شد.

 جریان تکفیری تروریستی داعش که زاده تفکر ضد ایرانی و اسلامی  آمریکا و سعودی است، اینبار دستش به خون انسان‌های بی گناهی آغشته شد که مشغول راز و نیاز و سجود در برابر معبود خویش بودند و چه رذالتی بالاتر از آنکه برای دستیابی به اهداف شوم خود ،خون زنان ، مردان و کودکان بی دفاع را در حرم اهل بیت رسول الله ( ص) بر زمین بریزند.
این جنایت هولناک نشان داد، اقتدار، سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی که به پشتوانه مردم این سرزمین ، بیش از پیش محقق گردیده، دشمن را دچار عجز و ناتوانی کرده تا جایی که پس از شکست سناریوهای متعدد براندازانه، دست به شنیع ترین اقدامات ضد انسانی زده است.

شورای اسلامی شهر کرج  ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(ارواحنافداه )، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) و آحاد ملت شریف ایران بویژه خانواده‌های معظم شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) ( شاهچراغ )، از دستگاه‌های مربوطه خواستار برخورد قاطع با عاملان، مسببان و محرکان این اقدام شنیع تروریستی می‌باشد.

از درگاه حضرت حق برای شهدای مظلوم این حادثه تروریستی علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل مسالت داریم.


اعضای شورای اسلامی شهر کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =