9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهیدان والامقام «محمد فرد شاهین» و «مهدی رضایی» و جانباز گران‌قدر عباس خدابخشی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ آرش یگانی به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدار جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام «محمد فرد شاهین» و «مهدی رضایی» و جانباز گران‌قدر عباس خدابخشی دیدار و گفت‌وگو کردند.

یگانی در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص معرفی کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و تکریم از این خانواده‌های معظم یکی از برنامه‌های اولویت‌دار منطقه و مدیریت شهری است که با مشارکت و تعامل بنیاد شهید بسیج و امور ایثارگران منطقه برگزار می‌شود.

یگانی با اشاره به اینکه شهدا الگوی تمام‌عیار پرهیز از مادیات و تعلقات دنیوی هستند، افزود: سرزمین پاک ایران نیز بیش از هر جای دیگر، مفتخر به داشتن ارزش‌های والا و اصیلی است که نمونه‌ی آن را در کمتر جایی می‌توان یافت.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارزش‌ها است که هم‌زمان با تاریخ این سرزمین شکل‌گرفته و همیشه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است، افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران است.

حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر به نمایندگی از دیگر اعضا در این دیدار با تأکید بر وارستگی‌های اخلاقی شهدای والامقام گفت: شهدا با اعتقاد راسخ خود قدم در مسیر خدمت به دین و کشور گذاشتند و امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون ایثارگراری آن‌هاست.

وی در ادامه صبحت‌های خود، رسیدگی و تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان را مهم برشمرد و آن‌ها را به‌عنوان ولی‌نعمتان جامعه معرفی کرد.

گفتنی است در پایان این دیدارها، مدیر منطقه ۹ کرج با اهدای لوح‌ از خانواده شهیدان محمد فرد شاهین و مهدی رضایی و جانباز عباس خدابخشی قدردانی کرد.

دیدار اعضای شورای شهر با خانواده‌های معظم شهدا در منطقه ۹ کرج

دیدار اعضای شورای شهر با خانواده‌های معظم شهدا در منطقه ۹ کرج

دیدار اعضای شورای شهر با خانواده‌های معظم شهدا در منطقه ۹ کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =