8

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته چهار پارک تندرستی محله‌ای در این منطقه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای سیاست‌های شهرداری مبنی بر توسعه فضاهای سبز شهری و احداث پارک های محله‌ای در سطح منطقه، عملیات هم‌زمان احداث دو پارک تندرستی محله‌ای واقع در تربیت ۲۵ و ۳۰ حسن‌آباد آغاز شد.

رشیدی با اشاره به عملیات اجرایی احداث این دو بوستان محله‌ای، تصریح کرد: پارک تربیت ۲۵ با مساحتی بالغ‌بر یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و پارک تربیت ۳۰ با مساحت بالغ‌بر ۵۰۰ مترمربع در حال احداث است.

این مسئول گفت: اجرای عملیات خاک‌برداری، جدول‌گذاری، محوطه‌سازی پیاده‌روها، اجرای کف‌پوش، فضاسازی فضای سبز همچنین نصب ست تندرستی در این طرح اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری توسعه کمی و کیفی امکانات بوستان‌های سطح شهر و ایجاد دسترسی رفاهی برای شهروندان به‌خصوص نقاط کم برخوردار است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج بیان کرد: در سال جاری نیز با توجه به‌پیش بینی‌های لازم در خصوص افزایش سرانه فضای سبز شهری، عملیات توسعه و احداث پارک‌های محله‌ای و فضاهای سبز شهری در راستای ارتقای سرانه‌های استاندارد این حوزه و به‌منظور ایجاد و توسعه روحیه نشاط اجتماعی، افزایش تعاملات اجتماعی میان شهروندان و تحقق نیاز تفریحی آنان در دستور کار قرار دارد.

آغاز عملیات هم‌زمان احداث ۲ پارک تندرستی محله‌ای در حسن‌آباد کرج

آغاز عملیات هم‌زمان احداث ۲ پارک تندرستی محله‌ای در حسن‌آباد کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =