سید مرتضی اعتصامی

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر گفت: ظاهرا برخی اعضای شورای شهر فقط نماینده محل زندگی خود هستند و اقدامات آن‌ها صرفا حول محیطی انجام می‌شود که در آن رفت و آمد دارند.

به گزارش خبر کرج امروز، سید مرتضی اعتصامی در نطق پیش از دستور هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج طی تذکری به مدیریت شهری اظهارداشت: طبق شواهد به نظر می‌رسد اقداماتی در شهر صورت می‌گیرد که زیبنده شورای ششم نیست؛ ظاهرا برخی اعضای شورای شهر فقط نماینده محل زندگی خود هستند و اقدامات آن‌ها صرفا حول محیطی انجام می‌شود که در آن رفت و آمد دارند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر افزود: از همین تریبون ابتدا به خود، همکاران و سپس به مدیریت شهری هشدار می‌دهم همان گونه که با شعار عدالت بالا آمدیم و بسیاری از مبانی اسلامی ما نیز مؤید این موضوع است، از اقداماتی که مشخصات تبعیض و اصراف در آن مشهود است جدا خودداری کنید.

اعتصامی تصریح کرد: در برخی مناطق از سطح شهر مشاهده شده که در حالی آسفالت مجدد در آن منطقه انجام شده که نیازی به روکش آسفالت نبوده است.

وی با بیان اینکه عدالت را رعایت نکردیم و هم به نظر و تصمیم شورا اهانت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: معنی ندارد که خودمان از تصمیمات خودمان عدول کنیم اینجاست که هم عدالت را رعایت نکردیم و هم به نظر و تصمیم شورا اهانت کرده‌ایم.

اعتصامی تاکید کرد: آقای شهردار، هر مدیری که خارج از سیاست‌های ابلاغی تعیین شده تغییراتی حتی جزئی با نظر لابی‌های غیررسمی انجام می‌دهد قطعا شایسته تذکر است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: سال گذشته در کمیسیون عمران اولویت‌های روکش آسفالت در مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج مشخص و اعلام شد و به نظر می رسد این اقدامات، بی احترامی به تصمیمات شوراست؛ لذا خواستاربرخورد جدی با خاطیان این امر هستم تا مردم مزه شیرینی این برخورد را بچشند که سال‌هاست به خاطر یک معبر استاندارد در مضیقه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =