علی رضا سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: از دستگاه‌های فرهنگی استان البرز درخواست هم افزایی و جدیت در امور فرهنگی شهر و برنامه ریزی نظام مند و جذاب داریم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن تسلیت حادثه تروریستی مرقد شریف حضرت احمد بن موسی و همچنین شهادت بسیجی سید روح الله عجمیان اظهار کرد: اولین اشکال این وقایع به خودمان یعنی دستگاه‌های فرهنگی آموزشی و پرورشی استان بازمی گردد. مسائل امروز حاکی کم کاری و ضعف در فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی است. وقتی مدارس تعطیل می‌شود و مساجد تضعیف می‌شود ماحصل آن می شود آشوب و اغتشاش و بر هم زدن نظم عمومی.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: از دستگاه‌های فرهنگی استان البرز درخواست هم افزایی و جدیت در امور فرهنگی شهر و برنامه ریزی نظام مند و جذاب داریم.

سعیدی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص نحوه برخورد با ضدانقلاب و برهم زنندگان نظم عمومی و امنیت جامعه بیان کرد: چرا باید آنقدر مماشات صورت پذیرد؟ واقعا حادثه روز پنج شنبه در اتوبان کرج - قروین قابل پیش بینی و کنترل نبود؟ چرا باید ماموران ما انقدر دست بسته باشند و امکان دفاع از جان خود را نداشته باشند !

وی تصریح کرد: این تضعیف نهاد انتظامی و نظامی ماست و دشمن به دنبال شکستن اقتدار نیروی انتظامی است؛ حکم محارب دراسلام روشن است اشد مجازات برای او پیش بینی شده و تقاضای برخورد قاطع و جدی دارم. در همه جای دنیا حتی مدعیان حقوق بشربا اغتشاش و ناامنی این چنین مصامحه نمی شود و حتی کشورهای دیگر اجازه نزدیک شدن به پلیس را نمی دهند.

سعیدی خطاب به مسئولین کشور تاکید کرد: مسئله جلوگیری از ابتذال یله و رها بودن فضای مجازی و ماهواره است. تجهیزات ماهواره‌ایی چگونه و به دست چه کسانی وارد جامعه می‌شود و جلوگیری از این مهم کار سختی نیست لذا تعلل جائز نیست و هرچه سریعتر باید این حوزه ساماندهی شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج درخصوص بیلبوردهای تبلیغاتی تذکر داد و گفت: چرا در شرایط حساس و مناسبت‌های مهم بیلبوردهای تبلیغاتی که به اسم کار فرهنگی گرفته شده کار تجاری انجام می‌دهند و با کلی تذکر تازه به فکر زدن بنر می‌افتند ساماندهی این حوزه را هرچه سریعتر شروع کنید.

سعیدی در بخش سوم سخنانش در خصوص میادین میوه و تره بار تذکر داد و افزود: متاسفانه میادین شهر کرج رها شده و شهرداری هیچ نظارت مؤثری ندارد؛عملاً میدان میوه و تره بار توسط حجره داران مدیریت می‌شود از مدیریت شهری درخواست دارم تا مطابق قانون ورود و ساماندهی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =