محمد یساولی

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: بیمارستان‌های ناایمن شهر شناسایی و به دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای دستورالعمل‌ها معرفی شدند.

محمد یساولی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: به‌منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، ناایمنی‌های مراکز درمانی شهر اعم از خصوصی و دولتی احصاء و طی جلسه‌ای با معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز به مسئولان این مجموعه اعلام شد.

وی با بیان این که مقرر شد ایمن‌سازی مراکز درمانی در سه مرحله و براساس اولویت‌ها اجرایی شود، عنوان کرد: مرحله اول ایمن‌سازی تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های ایمنی در بیمارستان‌های نوساز و قدیمی متفاوت است، گفت: باید عزم جدی و تمام عیاری درخصوص ایمن سازی ساختمان‌های اداری و پیشگیری از حوادث بین همه دستگاه‌ها ایجاد شود.

یساولی اضافه کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج آمادگی ارائه آموزش‌های پیشگیری از حریق و اطفا به همه ادارات را دارد.

وی ادامه داد: ناایمنی مدارس، مراکز آموزشی و فرهنگی نیز در حال احصاء است و قدم بعدی ما رسیدگی به این موضوع خواهد بود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ایجاد و ارتقای ایمنی دغدغه شهروندان را کاهش می‌دهد و موجب کاهش خسارت‌های احتمالی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =