جواد چپردار

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه جهل برخی از عوام و خواص در مظلومیت شهید امنیت حادثه کربلا را تکرار کرد گفت: صبر نیروهای انقلاب حدی دارد و در جریان جسارت به شهدای امنیت و نیروهای انتظامی این تحمل سرریز شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار در نوزدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورای شهر به بررسی اغتشاشات پرداخت و اظهار داشت: دستگاه قضایی باید با اتخاذ تصمیم قاطع و عاجل پاسخ جنایات قاتلین شهید بسیجی وحاربین به امنیت کشور و نیروی انتظامی را با اشد مجازات بدهد،دیگر مماشات بیش از این جایز نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: استاندار البرز و فرماندهان مقتدر نیروی انتظامی به مظلومیت، صبر و مماشات نیرو های امنیتی پایان داده و برای تقابل با جنایت کاران قاتل و اغتشاش گران خائن دستور اقدامات ویژه را صادر نمایند.

چپردار با بیان اینکه موعد بهانه‌های اعتراض و ترفند اغتشاش سپری گردیده و در خیابان‌ها دیگر آنچه رخ داده مصادیق محرز جنایت است، افزود: هیچ دولتی با حمله به نیروهای امنیتی  و نظامی خود مماشات نمی‌نماید.

وی خاطرنشان کرد: امنیت در دولت‌ها خط قرمز است، دولت و مقامات دولتی استان مسئولیت خود را بپذیرد و اقتدار، اقدام وجدیت بیشتری خرج نماید.

به گفته رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج ؛ تحمل و صبرمان به نقطه آخر رسیده، دیگر ما را توصیه به صبر ننمایید، بصیرت انقلابی دیگر در صبر کردن نیست ما آماده پاسخ قاطع و پشیمان کننده به خائنین کشور، قاتلین جاهل و خواص مزدور هستیم.

چپردار ادامه داد: حادثه تلخ کربلا و تازاندن اسبان نعل زده، سنگ زدن‌ها و جسارات جماعتی جاهل از عوام و خواص آن دوران بر پیکر شهیدان کربلا در شهادت بسیجی شهید  "سید روح اله عجمیان" تداعی شد و حادثه تاسف بار گودال کربلا در حوادث تاسف بار ایام اخیر و به ویژه در این جنایات تکرار شد.

وی یادآور شد: بدون تردید خون پاک شهدای امنیت و مظلومیت نیرو های جان برکف بسیج و نیروی انتظامی به ویژه "سید روح الله" خط پایان اغتشاش خواهد بود.

چپردار با اشاره به اینکه صبر نیروهای انقلاب به انتها رسیده و همانند ایام دفاع مقدس جان برکف در معیت نیروهای انتظامی، امنیتی، بسیج و در وسط میدان ایستاده‌ایم، گفت: پیام مشایعت جمعیت انبوه مردم فهیم شهر کرج و استان البرز در تشییع پیکر شهید مدافع امنیت "سید روح اله عجمیان" یک کلام و آن "انتقام" سخت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =