قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه صبر مردم اندازه دارد، گفت: سلبریتی‌ها و کسانی که به واسطه پول‌های مردم و بواسطه امنیت نظام و با تقدیم خون شهدا به جایگاه مقام، شهرت و یا مرتبه‌ای رسیدند صبر مردم را امتحان نکنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی قاسم پور در نطق پیش از دستور هشتادمین جلسه رسمی شورای شهر کرج که با حضور قائم مقام، معاونین و روسای سازمان‌های شهرداری برگزار شد، ضمن تقدیر و خداقوت مجدد به دستگاه‌های  انتظامی، امنیتی و اعضاء شورای تامین استان و شهرستان بابت زحمات بی شائبه حافظان امنیت تلاش ها و زحماتی که در طی این روزها انجام می‌دهند، اظهار داشت: حضور نیروهای امنیتی موجب دلگرمی و اطمینان خاطر است و این حضور موجب انسجام اجتماعی هرچه بیشتر است و ما همواره  قدردان زحمات شما عزیزان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خطاب به سلبریتی ها تصریح کرد: این افراد با نداشتن هیچ گونه اطلاعات از موضوع و به خاطر منافع خود  بر علیه جمهوری اسلامی موضع گیری کردند و با این موضوع مردم را دچار تشویش عمومی کردند.

قاسم پور بیان کرد: امیدوارم این افراد در اقداماتشان تجدید نظر کنند و بدانند که اگر هر اتفاقی برای دیده شدن به واسطه توجه و پول مردم بوده و امروز خود را درجایگاه بالاتری نبینند؛ انشاا.. نظام مقدس جمهوری مستدام و سایه مقام معظم رهبری پایدار باشد.

وی  خاطرنشان کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر به دنبال ایجاد زحمت برای کشور بودند اما مردم با صبر و ایستادگی همچون گذشته آنها را ناکام کردند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر کرج؛ مردم با بصیرت، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و به دشمنان نشان دادند که همواره حامی و پشتیبان نظام اسلامی و حافظ آرمان‌های انقلاب هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =