سعید صفری - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج از اقدامات گسترده و روزانه حوزه فضای سبز منطقه در رسیدگی به فضای سبز و پیرایش منظر شهری خبر داد.

سعید صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: اقدامات گسترده‌ای به‌صورت روزانه با تلاش نیروهای زحمتکش در زمینه رسیدگی به وضعیت پارک‌های محله‌ای، میدان‌ها و بلوارها انجام‌ شده است.

صفری افزود: هرس و فرم دهی درختان که هرساله در فصل پاییز شروع می‌شود، علاوه بر حذف شاخه‌های مزاحم، خشک، آفت‌زده، بیمار و شکسته؛ باعث حفظ سلامت و زیبایی درختان خواهند شد.

وی گفت: طی هفته گذشته بیش از ۲۲ هزار مترمربع هرس فرم، ۵۰ هزار مترمربع حذف علف هرز و بیش از یک هزار متر واکاری گل و گیاه انجام‌شده است.

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج، از کاشت ۲۰۰ بوته ترون و ۲۰ اصله نهال خبر داد و گفت: کاشت گیاهان در محیط شهری باعث ارتقا سیما و منظر شهری شده و همچنین برای تولید اکسیژن تأثیر بسزایی دارد.

این مسئول در ادامه گفت: عملیات به زراعی بوستان‌ها از قبیل جمع‌آوری ضایعات و نخاله به متراژ ۴۶۰ مترمکعب، خاک‌ریزی ۶۶۰ مترمکعب تسطیح و رگلاژ ۶ هزار و ۲۰۰ مترمکعب، حذف سرشاخه خشک ۱۰۵ اصله، حذف درخت خشک ۴۵ اصله، آزادسازی طوقه ۸۹۰ اصله و حفر چاه به تعداد ۷۰ حلقه انجام‌شده است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج در پایان مشارکت و همدلی شهروندان را برای حفظ هرچه بهتر فضای سبز شهری بسیار حائز اهمیت دانست و از همشهریان خواست از ریختن زباله در باغچه‌ها و حفظ گل‌ها و درختان کوشا باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =