پارک

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از احداث پارک های جدید محله ای درکرج خبر داد و گفت: خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار سیاست محوری مدیریت شهری و این سازمان در تعریف پروژه‌های جدید است.

رمضانعلی پور رستمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز این خبر را اعلام کرد و گفت: در این دوره از مدیریت شهری احداث پارک در مناطق ده‌گانه با اولویت محلات کم برخوردار صورت می‌گیرد که از ابتدای سال جاری تا به امروز ۹ پارک به بهره برداری رسیده است.

این مسئول با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۱۵ پارک محله‌ای در کرج اظهار داشت: منطقه شش با مجموعه پارک‌های نیلوفر و گلدشت در حصارک و باغستان، پارک نور و امام علی (ع) در منطقه چهار پارک پونه، نرگس و هوشیار در منطقه سه بخشی از این پارک‌ها هستند که عملیات فنی و عمرانی آن‌ها با اجرای خاک‌برداری، جدول‌گذاری، محوطه‌سازی پیاده‌روها و اجرای کف‌پوش در حال انجام است.

وی با اشاره به آغاز عملیات پارک نجاریان در منطقه دو و موقعیت جغرافیایی این پارک درحاشیه اتوبان کرج قزوین اضافه کرد: احداث این پارک و توسعه هرچه بیشتر فضای سبز در این محدوده می‌تواند منجر به بهبود نمای بصری ورودی شهر و استفاده مسافران عبوری از خدمات رفاهی در این مسیر شود.

این مسئول با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار سیاست محوری مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج در تعریف پروژه‌های جدید است، اضافه کرد: عملیات عمرانی ۷ پارک شامل الزهرا، تربیت ۹، شهید بابایی و جنگل‌کاری ندا، پارک کلکسیون و سایه نیز با سرعت و تلاش بی وقفه تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

پوررستمی انسان محور شدن شهر، تسهیل در رفت و آمد شهروندان و غلبه فضای پیاده بر سواره را نتیجه اجرای طرح‌های پیاده راه سازی در این کلانشهر عنوان کرد و افزود: بعد از تجربه موفق گذر سبز باغستان و حاشیه رودخانه کرج و پیاده راه شورا که در سه ماهه اخیر به سرانجام رسیده اکنون پیاده راه حاشیه رجایی در منطقه شش با متراژ بیش از سه هزار و ۵۰۰ متر با کاربری فضای سبز، مبلمان و روشنایی کلید خورده و درحال تکمیل شدن است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری و این سازمان در تلاش است با برنامه ریزی‌های دقیق و مدون جهت ایجاد و احداث فضاهای محله‌ای و صمیمانه برای تامین نیازهای شهروندان به فضای سبز گام‌های موثری بردارد که بخشی از آن با افتتاح ۳۰ پارک محله‌ای تا پایان سال محقق می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =