جواد چپردار

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورای اسلامی شهر،مدیریت شهری و مدیران استان در زنده نگه داشتن نام و یاد رزمندگان، سرداران شهید و مشاهیر استان البرز اهتمام شایسته نداشته است‌.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار طی درخواستی که متن آن در ذیل آمده است با کسب ۱۲ رای از سوی سایر اعضای شورای اسلامی شهر بعنوان عضو کمیته نامگذاری شورای شهر انتخاب گردید.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر در این مکاتبه آورده است:

"در جهت تکریم و پاسداشت بیشتر یاد و خاطر سرداران شهید دوران دفاع مقدس در نام گذاری معابر و میادین کلان شهر کرج و گرامیداشت رشادت و جانفشانی همرزمان، فرماندهان شهید بومی و شاخص کلانشهر کرج و استان البرز، متقاضی حضور در کمیته نام گذاری شورای اسلامی شهر  می‌باشم."

چپردار که خود از رزمندگان دوران دفاع مقدس است، در تذکری به شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری تصریح کرد: کم کاری در بهره‌مندی از نام سرداران شهید و مشاهیر بومی در معابر،میادین،بزرگراه و اماکن عمومی شهر کرج موجب گله مندی برخی از ایثارگران، یادگاران دفاع مقدس و آحاد مردم فهیم این شهر گردیده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در شهری که فرزندان آن در طول دفاع مقدس،دفاع از حرم اهل بیت( ع) و حریم امنیت کشور خط مقدم حضور و شهادت بوده و هستند، گمنامی و غربت نام سردارانی چون شهید یدالله کلهر و سایر فرماندهان و پیش کسوتان شهید پذیرفتنی نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =