جلسه شورای اداری اول آذر

شهردار کرج گفت: کار و تلاش صادقانه در سنگر خدمت به مردم، مصداق بسیجی بودن است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در جلسه شورای برنامه ریزی عصر امروز (یکم آذرماه) که با حضور معاونین، مدیران مناطق، روسای سازمان و مدیران ستادی برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: اگر ادعای بسیجی بودن و ادعای انقلابی بودن داریم باید به مردم خدمت کنیم، جلب رضایت شهروندان مهمترین نکته‌ای است که باید به آن اهتمام داشته باشیم. 

شهردار کرج با اشاره به اینکه پیش از من دوستان دیگری بر روی این صندلی قرار داشتند، خاطر نشان کرد: همه با هم همکار هستیم، سال‌ها کسوت شاگردی دوستان را داشتم و حالا باید در فضایی مملو از صمیمیت و دوستی به شهروندان خدمت کنیم، امروز قرعه شهرداری کرج به نام بنده افتاده و قطعا در آینده نوبت عزیزان دیگری خواهد بود. باید از این فرصت برای خدمت خالصانه به شهروندان استفاده کنیم. 

وی ادامه داد: فرایند انتخاب شهردار را همه به خوبی می‌دانیم. زمان زیادی سپری و اعتقاد دارم به شهروندان ظلم شد. باید تلاش کنیم فرصت از دست رفته را با کار مضاعف جبران کنیم. 

کیانی در بخش دیگری با بیان اینکه جابه جایی‌های صورت گرفته به هیچ عنوان سیاسی نبوده و برای افزایش راندمان بوده است، گفت: اعداد و ارقام در مدیریت حرف اول را می زند. متر ما در سنجش مدیران موضوعات درآمدی است. اگر نمی توانیم به این موضوع جامه عمل بپوشانیم، یا باید برویم یا خودمان را به حدنصاب‌ها برسانیم.
شهردار کرج در ادامه یادآور شد: مردم باید مدیران را ببینند و مشکلات خود را بازگو کنند بنابراین مدیران باید در دسترس مردم باشند. افرادی که به ما مراجعه می کنند عائله خداوند هستند.

وی گفت: قطعا ملاقات‌های مردمی را ادامه خواهیم داد، اما انتظار دارم قبل از من، مدیران مناطق و سازمان ها به مشکلات شهروندان رسیدگی کرده باشند.

شهردار کرج در جلسه شورای برنامه ریزی به موضوع انگشت طلایی‌ها هم اشاره کرد، وی بیان کرد: حضور به وقت مدیران به سایر نیروها انگیزه خواهد داد. موضوع انگشت طلایی‌ها باید یکبار برای همیشه حل و فصل شود. 

افزایش درآمدها یکی از موضوعاتی است که باید به آن متفاوت نگاه کرد و برای آن فکر و برنامه داشت.

کیانی در این نشست به اهمیت اجرای پروژه‌های بزرگ هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه به جز دو پروژه بزرگراه شمالی و قطار شهری هیچ پروژه بزرگی در دست اجرا نداریم و به عبارتی شهر رنگ و بوی عمرانی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =