قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: آنچه که در رابطه با لایحه ارتقای معیشتی کارمندان در جلسه شورا مصوب شد قطعا در رابطه با محتوای لایحه بود و هیچ نگاه تبعیض آمیزی بین کارمندان و کارگران وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی قاسم پور در نطق پیش از دستور هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر که با حضور شهردار کرج، معاونین و مدیران وی و جمعی از اصحاب رسانه در صحن شورا برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت: از رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های بسیجیان هر چه بگوییم کم است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: نیروهای بسیجی گوش به فرمان معمار کبیر انقلاب در تمام برهه‌ها و مقاطع حساسی که باید در صحنه حاضر می‌شدند، کنار مردم حضور یافتند، آن‌ها در دوران دفاع مقدس جانانه و فعالانه از دین، میهن و ناموس این مملکت دفاع کردند، در بلایای طبیعی و حتی دوران کرونا در خط مقدم خدمت و مبارزه بودند و در بسیاری مواقع جان خود را فدای مردم کردند.

قاسم پور ضمن آرزوی توفیق و عزت روزافزون برای همه بسیجیان عنوان کرد: مصوبات شورای شهر، چکیده مباحثه، بررسی و خروجی جلسه شورا و صیانت از مصوبات نیز وظیفه قانونی رئیس و اعضای شورا بوده و در آیین نامه نیز مکتوب شده است.

وی گفت: آنچه که در رابطه با لایحه ارتقای معیشتی کارمندان در جلسه شورا مصوب شد قطعا در رابطه با محتوای لایحه بود و هیچ نگاه تبعیض آمیزی بین کارمندان و کارگران وجود ندارد، اگر این لایحه مبنا قرار گیرد در سال‌های بعد چنانچه حقوق کارکنان شهرداری دارای قرارداد کارگری، کمتر از کارمندان باشد به دلیل یکسان بودن کار باید به حقوق کارمندان برسد.

وی اضافه کرد: تصور خط کشی بین کارمند و کارگر توسط شورای اسلامی شهر، تصوری نادرست و قابل توضیح است زیرا معیشت همه کارکنان شهرداری برای اعضای شورا مهم و قابل توجه است و تا جایی که از دستشان کاری بر بیاید دریغ نخواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در همان ردیفی که برای بودجه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده تک تک اعضای شورا در کمیسیون تلفیق حتی برای توزیع رفاهیات بین شرکتی‌ها مصوبه دادند و این موضوع نشان دهنده نظر مساعد همه اعضا نسبت به بحث مذکور است.

قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: همه ما با هم همکار و برای یکدیگر ارزش و حرمت قائل هستیم. همه اعضای شورا تمام توان خود را به کار می‌گیرند تا با هماهنگی شهردار، معاونین و مدیران وی درآمد بیشتری حاصل شود تا در مورد معیشت کارکنان شرمنده آن‌ها نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =