5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از ساماندهی و بهسازی فضای سبز حاشیه اتوبان تهران – قزوین در محدوده این منطقه خبر داد.

حسین عطایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: ایجاد و گسترش فضاهای سبز شهری به‌ویژه در مجاورت شبکه‌های بزرگراهی اثرات مطلوبی را در ارتقای سلامت روحی و روانی در ترافیک عبوری می‌گذارد، در این راستا طرح توسعه و بازپیرایی فضای سبز در حاشیه اتوبان تهران – قزوین محدوده منطقه ۵ کرج از پل هاشمی رفسنجانی تا پل حصارک اجرایی می‌شود.

عطایی ادامه داد:فاز اول طرح بهسازی فضای سبز حاشیه اتوبان تهران – قزوین با حضور ۴۰ نفر از کارگران فضای سبز از پل آیت‌الله رفسنجانی تا پل سوم خرداد مهرشهر اجرایی شده است.

وی گفت: در این راستا در این محدوده اقداماتی نظیر علف زدایی، کندو کوب و کود دهی، هرس درختچه‌های زینتی، کاشت گل فصلی و هرس درختان سوزنی‌برگ و نظافت صورت گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فاز دوم عملیات بهسازی فضای سبز این محدوده طی روزهای آتی از محدوده پل سوم خرداد تا پل حصارک اجرایی خواهد شد.

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: به‌ منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای شهری و با توجه به تغییر فصل، اداره فضای سبز منطقه نسبت به کاشت گل‌های فصلی متناسب با فصل زمستان در بلوارها، میدان‌ها و پارک‌های منطقه اقدام کرده است.

 وی در پایان از شهروندان خواست بیش‌ از پیش در حفظ و نگهداری عرصه‌های فضای سبز شهر تلاش کنند.

فاز دوم بهسازی فضای سبز حاشیه اتوبان تهران- قزوین به زودی آغاز می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =