عباس کمالی روستا

سرپرست معاونت خدمات شهر شهرداری کرج با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به شهر و شهروندان به عنوان یکی از وظایف اصلی مجموعه مدیریت شهری، گفت: برای تحقق این مهم و سرعت بخشیدن به اقدامات باید از موازی کاری جلوگیری شود که این امر نیز با اعلام برنامه‌های مرتبط با وظایف سازمان‌های تابعه شهرداری صورت می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس کمالی روستا در جلسه‌ای که با حضور عمار ایزدیار، سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، جواد چپردار، رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری، کیانی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری، رمضانعلی پوررستمی، سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، حمید دانشی کهن، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، محمود دهقان سرپرست اداره کل حراست مرکز شهرداری کرج، نماینده دیوان عدالت اداری و جمعی از مشاورهای معاونت خدمات شهری برگزار شد، به اهداف مجموعه مدیریت شهری کرج در خصوص اجرای بهتر و مطلوب‌تر وظایف خود اشاره کرد.

وی با اشاره به وظایف و اختیارات سازمان‌ها بر لزوم ارائه گزارشات از سوی مدیران تاکید و عنوان کرد: سازمان‌های خدمات رسان با توجه به جایگاه معاونت خدمات شهری و محیط زیست در راستای هماهنگی بیشتر و جلوگیری از موازی‌کاری، کلیه برنامه‌های مرتبط با وظایف خود را اعلام و نسبت به انجام امور اقدام کنند.

این مسئول در ادامه به بررسی و ساماندهی آیین نامه کیوسک‌ها و دکه‌ها در سطح شهر به عنوان یکی از موضوعات اصلی جلسه اشاره کرد و مدیران حاضر در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است در پایان جلسه مقرر شد، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج نسبت به بررسی تمام دکه‌ها و قراردادها اقدامات لازم را بررسی کند و با توجه به اینکه مجوز فعالیت برای برخی از این کیوسک‌ها به پایان رسیده، بهره برداران باید جهت تمدید مجوز خود اقدامات لازم را انجام دهند؛ در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

شایان ذکر است، همچنین اداره کل حقوقی با هماهنگی نماینده اداره کل حراست و اداره حقوقی سازمان نسبت به تنظیم فرمت قرارداد جدید تمامی ضوابط قانونی و پیش بینی‌های لازم در اسرع وقت پیش نویس قراردادهای مذکور را تهیه و تصویری از پیش نویس را به معاونت خدمات شهری، سازمان مربوطه، اداره کل حراست و عضو ناظر سازمان ارائه کند.

همچنین بررسی و ممیزی تمامی قراردادهای مربوط به کلیه دکه‌ها توسط کمیته‌ای متشکل از نماینده اداره کل حقوقی، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و نماینده اداره حراست و تمامی موازین قانونی به نحوی که هیچگونه حقی از شهرداری تضییع نگردد با رعایت کلیه ضوابط قانونی بررسی و اقدام لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.

سازمان‌های تابعه شهرداری طرح‌ها و برنامه‌های خود را اعلام کنند/ عزم جدی برای ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی

سازمان‌های تابعه شهرداری طرح‌ها و برنامه‌های خود را اعلام کنند/ عزم جدی برای ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =