جمع آوری  تابلو

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: به ‌منظور صیانت ازحقوق شهروندی و حذف نازیبایی‌های بصری، به همت اداره اصناف و امور مناطق و معاونت زیباسازی سازمان، طرح جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز در مناطق ۱،۶،۷ اجرایی شد.

رمضانعلی پوررستمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با تأکید بر ضرورت جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح مناطق گفت: پاک‌سازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری صورت می‌گیرد.

این مسئول اظهار داشت: به ‌منظور صیانت ازحقوق شهروندی و حذف نازیبایی‌های بصری، به همت اداره اصناف و امور مناطق، معاونت زیباسازی طرح جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز در مناطق ۱،۶،۷ اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه امحای آلودگی‌های بصری، دیوارنوشته‌ها، حذف زوائد نما و کف، جمع‌آوری تابلوها و بنرهای غیرمجاز و غیره از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود، گفت: زیباسازی سیمای شهر کرج از طریق پاک‌سازی ناهنجاری‌ها و زوائد بصری، بهره‌گیری از آثار هنری در فضاهای شهری و ایجاد و بهبود کیفیت اِلمان‌ها و مبلمان شهری در دستور کار معاونت زیباسازی قرار گرفته است.

به گفته این مسئول تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیرگذار هستند بلکه منجر به بروز حوادث و خطرات احتمالی برای شهروندان می‌شوند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه، هویت حفظ سیمای بصری نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: این اقدام در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می‌رود، شهروندان ضمن عدم نصب تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در اجرای این طرح همکاری لازم را با شهرداری منطقه داشته باشند.

تابلوهای غیرمجاز مناطق ۱،۶،۷ جمع‌آوری شد/ پیشگیری از اختلال در سیمای شهری در دستور کار است

تابلوهای غیرمجاز مناطق ۱،۶،۷ جمع‌آوری شد/ پیشگیری از اختلال در سیمای شهری در دستور کار است

تابلوهای غیرمجاز مناطق ۱،۶،۷ جمع‌آوری شد/ پیشگیری از اختلال در سیمای شهری در دستور کار است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =