7

سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج بابیان اینکه اولویت نخست این منطقه توسعه و نگهداری از فضاهای سبز شهری است، گفت: شهروندان و ناظرین فضای سبز نقش به سزایی در نگهداری از فضاهای سبز شهری دارند.

آرش یگانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ نقش ناظرین و شهروندان را در حفظ و نگهداری از فضاهای سبز بسیار تأثیرگذار دانست و بیان کرد: انجام به‌ موقع عملیاتی نظیر هرس درختان، آبیاری، سم‌پاشی و کودپاشی ازجمله اقداماتی برشمرد که در حفظ و نگهداری فضاهای سبز اهمیت دارد.

یگانی در تشریح اقدامات فضای سبز صورت گرفته در این منطقه عنوان کرد: تهیه بستر و کاشت گل‌های فصلی در متراژ بیش از سه هزار و ۲۹۰ مترمربع همچنین اجرای ۱۷ هزار و ۹۳۰ مترمربع کند و کوب و کود دهی، هرس و فرم دهی پرچین به‌ منظور مبارزه با آفات گیاهی را از اقدامات فضای سبز این منطقه برشمرد.

وی اجرای کند و کوب درختان رفیوژ چمن و هرس سوزنی‌برگان در متراژی بالغ‌ بر ۹ هزار و ۲۰۰ متر مربع همچنین سیخک زنی بیش از ۴۰ هزار مترمربع چمن به‌منظور دستیابی به چمنی یکدست و زیبا را از اقداماتی برشمرد که در عرصه‌های سبز منطقه اجرایی شده است.

سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج در ادامه حفظ و نگهداری از درختان شهری را یکی از اولویت‌های مهم حوزه فضای سبز برای مناسب‌سازی چهره شهر خواند و اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل ناظرین و مدیران و کارکنان واحدهای فضای سبز و همچین مشارکت شهروندان بتوانیم در نگهداری و زیبا نگه‌داشتن پارک‌ها و فضاهای سبز شهری اقدامات مؤثری انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =