منطقه 10- ساخت و ساز

 سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری و دیوار کشی غیر قانونی به شدت برخورد می‌شود.

حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با تاکید بر مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، اظهار کرد: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری و دیوار کشی غیر قانونی به شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه گفت: گشت‌های این اداره به صورت شبانه روزی تمام ساخت و سازهای منطقه را رصد کرده و با همکاری لازم با دستگاه‌های قضایی و انتظامی از اقدامات غیر مجاز جلوگیری می‌کنند.

سرپرست منطقه پنج کرج افزود: در این راستا ۳۰ مورد جمع آوری لوازم و ادوات ساخت وساز املاک دارای تخلفات ساختمانی، دو مورد تغییر کاربری غیرمجاز تجاری، دو مورد دیوار کشی غیرمجاز و هشت مورد بناهای غیر مجاز در طول یک ماه گذشته در سطح منطقه به طور کامل رفع اثر و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است.

وی عنوان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود جهت احداث بنا از شهرداری پروانه اخذ و به منظور دریافت عدم خلاف و پایان کار صرفا بر اساس پروانه ساختمانی احداث بنا نمایند و از احداث هر گونه بنای اضافه که متقاضیان را با شرایط دشواری روبرو خواهد نمود، خودداری کنند.

این مسئول تاکید کرد: شهروندان قبل از انجام هرگونه معامله وخرید زمین وساختمان ضمن مراجعه به شهرداری از نوع کاربری زمین وعدم تخلف ساختمان فوق مطمئن شوند، چون در اجرای قانون ومقررات شهرداری‌ها ساختمان هایی که پرونده تخلف آنان به کمیسیون ماده صد ارجاع داده می‌شوند تا تعیین تکلیف آرای کمیسیون ماده صد و تسویه حساب با شهرداری هیچ گونه خدمات و مجوزی جهت واگذاری انشعابات و یا نقل وانتقال وگواهی عدم تخلف دریافت نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =