6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: به‌منظور بهبود وضعیت فیزیکی شهر و رسیدگی به مطالبات شهروندان آسفالت معابر منطقه باهدف خدمت‌رسانی به شهروندان در حال انجام است.

علی فروغی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به بازدید میدانی از محلات و نیاز بسیاری از معابر در لکه‌گیری و مناسب‌سازی روکش آسفالت معابر اجرای عملیات بهسازی معابر منطقه در دستور کار قرار دارد. این طرح در دستور کار واحد فنی و عمران شهرداری منطقه شش قرار گرفت.

فروغی گفت: در این راستا روکش آسفالت کوچه شقایق در خیابان بازرگانی با تناژ مصرفی حدود ۵۰۰ تن آسفالت با مشارکت سازمان عمران شهرداری کرج عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری اقدامات عمرانی مهمی در قالب تراش و روکش، مرمت، ترمیم و آسفالت معابر اصلی و فرعی در منطقه شکل‌گرفته که امید است موجب رضایتمندی شهروندان را فراهم نماید.

فروغی خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، عابر ین پیاده و تأمین رفاه حال شهروندان صورت می‌گیرد و تمام تلاش مجموعه شهرداری ارائه خدمات شایسته به شهروندان است و در این راستا از تمام توان و امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر استفاده می‌کند.

این مسئول بیان کرد: ارائه خدمات شایسته و مطلوب می‌تواند نقش بسزایی در فراهم آوردن مشارکت شهروندان و سرمایه‌گذاری‌های مطلوب ایفا کند که در این زمینه تلاش داریم با اجرای برنامه‌های کارآمد و مطلوب زمینه‌های نگرش مثبت شهروندان و رضایتمندی آنان را فراهم‌سازیم.

سرپرست منطقه ۶ کرج در پایان خاطرنشان کرد: امسال در نظر داریم خیابان‌ها و معابر اصلی و برخی خیابان‌های فرعی سطح شهر را با توجه به اولویت‌های صورت گرفته به‌صورت زیربنایی آسفالت‌ریزی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =