رحیمی بازدید

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از تکمیل قطعه ۳ از فاز دوم پروژه کنارگذر «سردار شهید مدافع حرم شعبان نصیری» تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید میدانی که به همراه فرزین فرشاد، معاون فنی عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، مهدی سلمانی، مدیرکل اجرای تقاطعات غیر همسطح شهرداری کرج از قطعه ۳ فاز دوم کنارگذر «سردار شهید مدافع حرم شعبان نصیری» صورت گرفت، گفت: کنارگذر مهرشهر که در کمیته نامگذاری به «کنارگذر سردار شهید مدافع حرم شعبان نصیری» نامگذاری شد، یکی از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری کرج است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر افزود: فاز اول این پروژه در قطعه ۳ به طول هزارو هفتصد متر است که در دوره ششم شورا به بهره‌برداری رسید و تا خیابان چمن یک ادامه پیدا کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه قطعه ۳ از فاز دوم این کنارگذر از خیابان چمن یک تا خیابان مسیح پاکدل نزدیک به یک کیلومتر است، عنوان کرد: تکمیل این قطعه به جهت برخی از تملکات و معارضات ملکی که در حاشیه مسیر وجود داشت به طول انجامید که در حال حاضر موانع موجود، رفع شده و پروژه مذکور در دست تکمیل است.

عضو شورای شهر ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان اضافه کرد: تمام سعی و تلاش شورا و شهرداری این است که در صورت مساعدت هوا، تا دو ماه آتی فاز دوم این قطعه به بهره‌برداری برسد و این پروژه تقدیم شهروندان شود.

رحیمی با بیان این که ادامه این کنارگذر فازهای دیگری هم دارد و در دست طراحی و بررسی است، اظهار داشت: تلاش بر این است که حداقل معارضات ملکی را در این مسیر داشته باشیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ادامه داد:‌ امید است با تلاش بی‌وقفه همکاران در شهرداری کرج این رینگ در مدت زمان ذکر شده به جاده قزلحصار متصل شود تا بتواند به عنوان یک رینگ ترافیکی و بصورت شبکه بزرگراهی عمل کند.

ادامه کنارگذر سردارشهید مدافع حرم، نصیری(مهرشهر) در چند قدمی افتتاح

ادامه کنارگذر سردارشهید مدافع حرم، نصیری(مهرشهر) در چند قدمی افتتاح

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =