علی فروغی - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج با اشاره به عملکرد عمرانی این منطقه از اجرای پروژه‌های عمرانی گسترده جهت تأمین رفاه زندگی شهروندی و خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان این منطقه خبر داد.

علی فروغی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اهمیت اجرای فعالیت عمرانی اظهار داشت: این اقدامات در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین پیاده و تأمین رفاه حال شهروندان صورت می‌گیرد.

فروغی بیان کرد: در این راستا طی سه‌ماهه سوم سال جاری بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن آسفالت صرف بهسازی بیش از ۱۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع از معابر این منطقه شده است.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج در ادامه بیان کرد: اجرای یک هزار و ۸۰۰ مترمربع جدول‌گذاری، ۷۳۰ مترمربع پیاده‌روسازی همچنین اجرای حدود دو هزار و ۳۰۰ مترمربع عملیات تراش و روکش آسفالت طی این مدت اجرایی شده است.

فروغی همچنین اجرای ۲۳۰ متر لوله‌گذاری در معابر این منطقه به‌منظور هدایت آب‌های سطحی را از اقداماتی برشمرد که توسط منطقه اجرایی شده است.

وی با اشاره به این‌که اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان است، افزود: حوزه عمران منطقه در طول سال با جدیت تمام اقدام به عملیات روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در تمام معابر این منطقه کرده است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی تحولی بزرگ را در سطح منطقه شاهد هستیم و این جهش عمرانی در سطح منطقه موجب توسعه متوازن منطقه‌ای و توسعۀ شهری خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =