5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: اداره عمران در راستای توسعه محله محور اقدام به انجام عملیات عمرانی مختلف در محله های این منطقه کرده است.

حسین عطایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اقدامات عمرانی منطقه، اظهار کرد: به‌منظور افزایش رضایتمندی شهروندان، نه هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر شهرک بهاران با اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بهسازی و ساماندهی شد.

عطایی همچنین از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت معابر شهرک بهاران واقع در ضلع جنوبی بلوار هوشیار خبردادو گفت: این اقدام به‌ منظور بهسازی و ساماندهی وضعیت معابر شهری وتسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین پیاده صورت گرفته است.  

وی ادامه داد: عملیات بهسازی معابر سطح منطقه طی بازدید میدانی و گزارش های واصله از سوی شهروندان شناسایی و برحسب اولویت‌بندی در سطح معابر اجرایی می شوند.

این مسئول در تشریح دیگر اقدامات منطقه به احداث سه حلقه چاه جذبی به‌منظور جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: همچنین به منظور مدیریت بارش‌ها، اجرای کلکتورهای عرضی در ضلع شرقی بلوار ۴۵ متری گلشهر حدفاصل پونه شرقی تا بهار شرقی اجرایی شده است.

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج، تکمیل جدول‌گذاری و زیرسازی بلوار ۳۰ متری احداثی اراضی شهید ایرانی به طول حدود ۵۵۰ متر و  عملیات جدول‌گذاری کوچه ۸ متری احداثی ولیعصر واقع در خیابان فروردین و کوچه نصیری واقع در بلوار حدادی و تکمیل و ادامه احداث دیوار پیرامونی ضلع غربی شهرک شهید رستمی نیروی انتظامی حصارک به طول ۱۵۰ متررا از دیگر اقدامات عمرانی در این منطقه عنوان کرد.

عطایی، آغاز عملیات روکش آسفالت معابر خاکی خیابان طالقانی واقع در خیابان فروردین در محله حصارک به متراژ دو هزار مترمربع، زیرسازی و جدول‌گذاری پارک حاشیه‌ای بلوار هوشیار به متراژ حدود چهار هزار مترمربع را از فعالیت های عمرانی منطقه برشمرد که طی ۱۰ روز گذشته اجرایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =