بیانیه

مدیریت شهری کرج با صدور بیانیه‌ای اقدام پارلمان اتحادیه اروپا را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، متن بیانیه به شرح ذیل است:

اقدامِ مذبوحانه اتحادیهِ دست نشانده اروپا دراتهام زنی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دهنده دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان و اقدامی خارج از عرف بین‌المللی و مناسباتِ دیپلماتیک است؛ یقیناً بازی در زمینِ دشمنان انقلاب اسلامی برای دولت‌های اروپایی حاصلی جز خودزنی سیاسی نخواهد داشت و دودِ این قبیل اقداماتِ جانبدارانه و غیراخلاقی در نهایت به چشم خودشان خواهد رفت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزندِ برومند ملت و مدافع همیشگی استقلال، امنیت و تمامیت ارضی این خطه ولایتمدار و شهیدپرور است و دشمنان باید بدانند که پیوند بین ملت و سپاه ناگسستنی و مبتنی بر عشق و همبستگیِ عمیق بوده و یقیناً اقدامِ از سر استیصال اتحادیه مذکور که در همراهی با تجزیه طلبان و سلطنت طلبانِ منافق صورت پذیرفته است، پاسخ قاطع و محکمی را از سوی امت حزب الله دریافت خواهد نمود.

نقضِ قواعد بین‌المللی از جانبِ اروپایی‌ها و حرکتی مغایر منشور سازمان ملل متحد بارِ دیگر استانداردهای دوگانه، دست نشاندگی و تبعیتِ محض آن‌ها از سیاست‌های ظالمانه و دسیسه گرانه آمریکایِ جهانخوار را به تصویر کشید و نقاب از چهرهِ مدعیان دروغین مدافع دموکراسی، اخلاقمداری و انسان دوستی افکند! البته عواقبِ منفی این حرکت جاهلانه دامنِ بانیان آن را خواهد گرفت.

خانواده بزرگ مدیریت شهری کرج ضمن تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های امام و رهبری و شهدای گلگون کفن، حمایتِ قاطع خود از سپاهِ برومند اسلام و فرزندانِ جان بر کف ملت را اعلام نموده و به دشمنانِ این مرز و بوم که اخیراً اتحادیهِ دست نشانده اروپایی نیز به آن‌ها پیوسته است، هشدار می‌دهد که شرایط جهانی را با تصمیماتِ کودکانه پیچیده‌تر نکنند و مسیر عقلانیت و اخلاق و تعامل را در پیش بگیرند.

مدیریت شهری کرج

منتشر شده در تاریخ ۲ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =