شجاعی

قائم مقام شهردار کرج با اشاره به اجرای بند (ت) تبصره ۶ بودجه کل کشور سال جاری از شهروندان و مالکینی که شرایط پرونده‌شان منطبق با قانون مصوب شده می‌باشد، خواست از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

افراسیاب شجاعی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، این مطلب را اعلام کرد و افزود: در شهرداری کرج به منظور بهتر اجرا کردن قانون مصوب مجلس در بند (ت) تبصره ۶ بودجه سال جدید جلسات منظمی در حال برگزاری است و در این جلسات مطابق تکالیف محوله به مناطق، گزارش عملکرد گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت زمانی که در قانون برای شهرداری‌ها دیده شده، لذا می‌بایست نهایتاً تا پایان آذر ماه سال جاری، حدود ۱۷ هزار پرونده را در شهرداری کرج رسیدگی نماییم که تمام تلاش ما برای حل هرچه سریع‌تر مشکلات مردم است.

شجاعی در ادامه با اشاره به این قانون که توسط مجلس تصویب شده، افزود: برای اجرایی شدن این قانون در شهر کرج هر هفته به صورت منظم با مدیران مناطق و معاونان شهرسازی مناطق ۱۰گانه و سایر مسئولین در مرکز جلساتی برگزار می‌شود. در این جلسات مدیران هم گزارش کار مستند از عملکرد خود را در این خصوص ارائه می‌دهند و در نهایت اگر موضوع و یا نواقص و مشکلات وجود داشته باشد، مطرح و بررسی‌های لازم جهت رفع آن صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه هم از طریق روابط‌عمومی هم از طریق مناطق اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته، از شهروندان و مالکینی که پرونده ملکی آن‌ها شرایط لازم و مصوب شده در بودجه سال ١۴٠٢ کل کشور را دارد، درخواست نمود تا از این فرصت ایجاد شده نهایت بهره را ببرند. تلاش ما در شهرداری این است که مشکل مردم را سریع‌تر و آسان‌تر در چارچوب همین قانون حل کنیم.

شجاعی در انتها افزود: این قانون پنج بند دارد که مسیر را برای شهرداری مشخص کرده و وزارت محترم کشور نیز دستورالعملی را در این زمینه صادر کرده که به عنوان وحدت رویه به شهرداری ابلاغ گردیده تا بر اساس آن بتوان به پرونده‌هایی که اصول سه‌گانه شهرسازی و موارد دیگر قانونی را رعایت نموده‌اند رسیدگی نماید.

منتشر شده در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =