9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح بهسازی ترافیک برای ارتقاء امنیت عابران پیاده و وسایل نقلیه در سطح منطقه ۹، عنوان کرد: برای ارتقاء ضریب ایمنی وسایل نقلیه و عابران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که میزان امنیت شهروندان برای عبور از خیابان‌ها ارتقاء یابد.

مهدی رشیدی در گفت و گو باپایگاه خبری کرج امروز؛ از آرامسازی ترافیکی در معابرمنطقه خبر داد و گفت: در این راستا عملیات آرامسازی ترافیکی معابرخیابان ابوسعید شرقی، خیابان شهید صمیمی معرف به (کلکسیون)، بلوار سرداران شرقی با استفاده از استادوچشم گربه انجام شده است.
 

رشیدی همچنین ازرنگ‌امیزی سرعتکاه‌های آسفالتی و گذرگاه‌های عابرپیاده در معابر پر ترددو اجرای عملیات بهسازی و بازسازی تابلوها و نیز جمع‌آوری تابلوهای فرسوده در سطح منطقه خبر داد و افزود: این عملیات بصورت محله محوری در تمامی محلات منطقه آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
 

وی، خط کشی بلوک عابر پیاده، ساماندهی چراغ‌های راهنمایی، مرمت و نصب گاردیل، نصب و تعویض شبکه ایمنی، شستشو و نظاف تابلو تعیین مسیر و به هنگام‌سازی جان پناه و تجهیزات ایمنی عابر پیاده را از اقدامات انجام شده در راستای ایمن‌سازی و نگهداشت تجهیزات و علائم ترافیکی در منطقه عنوان کرد.


رشیدی در پایان با تأکید بر اینکه باید تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقاء ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ شود، اظهار داشت: رسیدن به این مهم از اولویت‌هایی است که متولیان و دستگاه‌های ذیربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تأکید دارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =