2

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج، از اجرای عملیات جهادی پاک‌سازی و نظافت هفتگی محله‌های سطح منطقه خبر داد.

سید جواد موسوی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ به اهمیت جایگاه و فعالیت حوزه خدمات شهری اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین وظایف حوزه خدمات شهری، نگهداشت و حفظ محیط شهر است به گونه‌ای که بیشترین میزان رضایتمندی یا نارضایتی شهروندان از عملکرد شهرداری در این حوزه نمود پیدا می‌کند.


موسوی گفت: در این راستا واحد خدمات شهری شهرداری منطقه اقدام به جمع‌آوری زباله و نخاله، پاکسازی، رفت و روب پیاده روها و باغچه‌ها، جداول و لایروبی کانال‌ها کرده است.


وی در ادامه به اقدامات این منطقه در پاکسازی محله‌های اشاره کرد و افزود: در راستای این امر پاکسازی و نظافت محله‌ها، شستشوی جداول، جمع‌آوری نخاله‌های رها شده و لایروبی جوی‌ها به صورت مستمر و به صورت هر هفته یک محله اجرایی شده است.
 

این مسئولبا بیان اینکه حذف زوائد بصری از فضاهای عمومی احترام به حقوق شهروندان است، گفت: در این راستا اداره خدمات شهر کرده است.
 

مدیر منطقه ۲ شهردای کرج به شستشوی علائم ترافیکی اشاره کرد و افزود: انجام عملیات شسشو تابلوها و علائم ترافیکی علاوه بر ارتقای زیبایی و پاکیزگی شهر باعث افزایش دامنه دید رانندگان می‌شود.

موسوی، شستشوی صندوق‌های پست و صدقات و پاکسازی پوستر از تیر برق‌ها، جداره‌ها و تابلوها را از دیگر اقدامات منطقه در راستای پاکسازی محله‌های عنوان کرد.

طرح هفتگی نظافت و پاکسازی محله به محله توسط شهرداری منطقه ۲ اجرا شد

طرح هفتگی نظافت و پاکسازی محله به محله توسط شهرداری منطقه ۲ اجرا شد

طرح هفتگی نظافت و پاکسازی محله به محله توسط شهرداری منطقه ۲ اجرا شد

منتشر شده در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =